בני בגין מצטרף לגדעון סער: "הזדמנות להביא להחלפת השלטון"

בנו של ראש הממשלה לשעבר, שכיהן בעבר כחבר כנסת ושר מטעם הליכוד, הודיע על הצטרפותו ל"תקווה חדשה": "יש להפסיק את התופעה שהממשלה יוצאת נגד מוסדות השלטון המרכזיים בישראל"

זמן צפייה: 02:28

בני בגין, לשעבר חבר כנסת ושר מטעם הליכוד ובנו של ראש הממשלה לשעבר מנחם בגין, הודיע היום (חמישי) על הצטרפותו לרשימת מפלגת "תקווה חדשה", בראשות גדעון סער, בבחירות הקרובות לכנסת.

בהודעה הרשמית, מסר בגין כי "בשנים האחרונות ובייחוד בשנה האחרונה, אנחנו עדים לתופעה מוזרה ומסוכנת. דווקא מן הממשלה יוצאות התקפות חריפות, גסות, נגד מוסדות השלטון המרכזיים במדינת ישראל, המוסדות הממלכתיים שלנו. את התופעה הזו צריך להפסיק".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

היועמ"ש נגד הפרסום הסמוי של סלבס ברשת: "להבהיר שזה פרסומת"

פרופ' גרוטו: להימנע משימוש במסכות בד ביתיות בעקבות המוטציות

הכלכלה חוזרת עשור לאחור: החובות של ישראל זינקו ל-73% מהתוצר

בני בגין וגדעון סער
בני בגין וגדעון סער | צילום: תקווה חדשה

"הדרך להפסיק אותה היא באמצעות החלפת הממשלה. לכן, שמחתי כאשר חברי גדעון, החליט לצאת לצעד הנועז הזה ולהקים מסגרת פוליטית חדשה כדי להביא להחלפת השלטון. יש לנו הזדמנות לעשות זאת בבחירות הקרובות ועל כל אחד מוטלת החובה להשתתף במאמץ הזה ולהביא לחילופי ממשל בישראל", סיכם.

סער עצמו מסר כי "מזה שנתיים ישראל מצויה בתוהו ובוהו פוליטי-כלכלי-חברתי-ערכי. הקמתי את תקווה חדשה על מנת להביא להחלפת השלטון, להבטיח עתיד טוב יותר לאזרחי המדינה, להחזיר את היציבות ולשמור על הערכים היסודיים שעליהם קמה מדינת ישראל. בני בגין יהיה תוספת חשובה ביותר במערכה על עתיד המדינה".

בני בגין בכנסת
בני בגין בכנסת | צילום: רפי קוץ

בשבוע שעבר היה זה דני דיין שהודיע על הצטרפות ל"תקווה חדשה". דיין בן ה-65, יליד ארגנטינה, מכהן כיום כיו"ר המועצה הציבורית של "נפש בנפש", שכיהן גם כקונסול ישראל בניו יורק ויו"ר מועצת יש"ע. "אני מצטרף לתקווה חדשה ברגע מכריע בתולדות המדינה מתוך תחושת מחויבות מלאה לצורך בהחלפת השלטון ובהקמת ממשלה חדשה", אמר.

עד כה, מלבד דיין ובגין, מי שעוד חחברו למפלגתו של גדעון סער הם זאב אלקין, יועז הנדל, צבי האוזר, מאיר יצחק הלוי, מישל בוסקילה וכן יפעת שאשא-ביטון, שרן השכל, מיכל שיר ומיכל דיאמנט.