רם בן ברק: "מכבד את מצביעי הליכוד - אבל חושב שהם טועים"

חבר "כחול לבן" התייחס לדברי שבתי שביט וטען כי הם "מקוממים". עוד הוסיף: "נתניהו מסית ומפלג - אך מפלגתו ראויה לשבת איתנו בממשלה" • אבידר על הגירעון התקציבי: "התבצעה הונאה של הציבור"

זמן צפייה: 01:36

ח"כ רם בן ברק (כחול לבן) התייחס היום (שבת) לדברי ראש המוסד לשעבר, שבתי שביט, וטען כי "הדברים מקוממים ולא נכונים. אני חושב שמצביעי הליכוד טועים - אבל אני מכבד אותם". את הדברים אמר באירוע "שבת תרבות" בפתח תקווה.

בהמשך דבריו, תקף בן ברק את נתניהו: "ראש הממשלה נתניהו איבד בעיני את היכולת להיות ראוי להיות ראש ממשלה בגלל שהוא מסית ומפלג. הוא גורם לציבור לשרת אותו, במקום שישרת אותנו. הביקורת שלי היא לא כלפי מפלגת הליכוד - אני מפריד בין נתניהו ובינה. הליכוד היא מפלגה מכובדת ושותפה ראויה להיות איתנו באותה הממשלה".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

לפיד קרא למדינת כל אזרחיה – וחזר בו; סמוטריץ': "הלכת לאיבוד"

היכנסו וגלו: כמה אתם שולטים באירועים הפוליטיים שהיו השבוע?

לפיד ליעלון: "אם פותחים סיכומים – למה שתל"ם תקבל 5 מנדטים?"

Capture
רם בן ברק | צילום: דורין קרן

חברו של בן ברק למפלגה, ח״כ יזהר שי, הצהיר כי "כחול לבן תייצר אלטרנטיבות שונות להרכבת ממשלה - קואליציה עם המפלגות החרדיות היא אחת האלטרנטיבות האפשריות". את הדברים אמר באירוע שבת תרבות שבו הוא השתתף במועצה האזורית תמר.

ח"כ יעל גרמן (כחול לבן) תקפה אף היא את נתניהו, באירוע "שבת תרבות" בבאקה אל-גרבייה, בהנחיית ברק רביד. "נתניהו הוא האנטיתזה של כחול לבן. אנו לא רוצים להיות כמוהו, ששם את טובתו האישית לפני טובת הציבור. הציבור רוצה מישהו כמו גנץ, לפיד, יעלון ואשכנזי, שפועלים מאידיאלים, ערכים, מתוך הבנה שהמדינה הולכת לטמיון".

יעל גרמן באירוע שבת תרבות
יעל גרמן באירוע שבת תרבות

ח"כ אלי אבידר (ישראל ביתנו) השתתף אף הוא באירוע, והתייחס לגירעון התקציבי. "התבצעה פה הונאה של הציבור זמן רב", הצהיר אבידר. "הגירעון הזה לא ייסגר בממשלות צרות - יש חובה לממשלת חירום רחבה. המפלגות החרדיות הן חלק גדול מהבעיה, הן לא מפלגות ימין, הן הולכות עם מי שנותן להן יותר".

אבידר תקף את ברק: "אין לי מושג אם זה הקנאביס או הגיל המבוגר, האיש לא מחובר למציאות. הוא עשה את הנזקים הכי גדולים בישראל באותה בריחה מלבנון, הוא גרם לחזבאללה להפוך מארגון של 800 טרוריסטים לצבא של 60 אלף".