דיווח: אפשטיין מימן חלק ניכר מההשקעה בחברה שבבעלות אהוד ברק

על פי פרסום ב"הארץ", המיליארדר מארה"ב שהואשם בסחר בקטינות, קיים קשר עסקי עם רה"מ לשעבר - במסגרתו השקיע בסטארטאפ שלו. ברק: "לא ראוי שאחשוף את פרטי המשקיעים"

זמן צפייה: 01:19

ג'פרי אפשטיין, מיליארדר אמריקני ועבריין מין מורשע, הואשם השבוע בניהול רשת לסחר בקטינות. מאז שנעצר החל דיון ער אודות הקשר בינו ובין יו"ר ישראל דמוקרטית, אהוד ברק. על פי דיווח של גידי וייץ ב"הארץ", לא רק שלשניים קשר עסקי - אלא שאפשטיין מימן חלק ניכר מההשקעה בחברת סטארטאפ שבבעלות ברק.

מברק נמסר בתגובה לפרסום: "זיהיתי את ההזדמנות העסקית ורשמתי בישראל שותפות בשליטתי. משקיע בה מספר מצומצם של אנשים שאני מכיר, בעסקה מסחרית שווה לכולם. מכיוון שמדובר בהשקעות פרטיות, לא ראוי ולא נכון שאחשוף את פרטיהם של הגורמים שהשקיעו".

עוד בחדשות 13:

המיליארדר היהודי ג'פרי אפשטיין נעצר בחשד לסחר בבני אדם

70 ימים לבחירות: ברק ונתניהו מציגים – קרב הכפשות ברשת

אהוד ברק וג'פרי אפשטיין
אהוד ברק וג'פרי אפשטיין | צילום: רויטרס

כאמור, אפשטיין, שהורשע בעבר בעבירות מין לאחר ששידל נערה לזנות, נעצר לפני כשבוע בחשד שביצע עבירות סחר בבני אדם

לדברי בכיר ברשויות האכיפה האמריקניות, אפשטיין שילם לקטינות עבור עיסויים ומעשים מיניים. לאחר המעשים, על פי החשד, נתן להן סכום כסף נוסף על מנת שיספקו לו נערות נוספות שיבצעו בו מעשים דומים. עוד אמר הבכיר כי חלק מהקורבנות, לכאורה, היו נערות בנות 14.

המעצר הגיע בעקבות מעשים שהתרחשו, לכאורה, בין השנים 2002 ו-2005, כך מסרו שלושה בכירים אמריקניים נוספים לחדשות nbc. התיק נגד אפשטיין צפוי להכיל שני אישומים, ויתייחסו לעשרות קורבנות. כך מסר בכיר ברשויות האכיפה.

אפשטיין, בן 66, מפאלם ביץ' שבפלורידה, ארצות הברית, נעצר כששב לניו יורק מפריז, כחלק משיתוף פעולה של משטרת ניו יורק וה-FBI.