דובר הליכוד: "כבר פנינו לפחות לארבעה ח"כים מגוש השמאל"

יונתן אוריך התייחס לתוצאות המסתמנות בריאיון לחדשות 13 ואמר כי "תהיה ממשלה תוך כמה ימים - היא תישען על קולות של מי שנמצאים בצד השני עכשיו", והוסיף: "ממשלה עם כחול לבן לא על הפרק"

זמן צפייה: 02:23

בחירות 2020: דובר הליכוד, יונתן אוריך, התייחס הבוקר (שלישי) בריאיון לחדשות 13 לותצאות המדגמים ואמר כי מדובר ב"ניצחון ענק של רה"מ נתניהו. תהיה ממשלה, זה עניין של כמה ימים אני מקווה, שתישען על קולות של מי שנמצאים בצד השני עכשיו. דיברנו עם בין ארבעה לשישה כאלה. אני אופטימי, חושב שזה יגמר בימים הקרובים".

על אפשרות של אחדות עם כחול לבן אמר אוריך כי "אין איך לעשות עם כחול לבן ממשלה, אני לא רואה שהדבר הזה נמצא על הפרק. אנחנו צריכים לצאת מהפלונטר של עוד בחירות ועוד בחירות. הדרך לאחות את הקרעים זה להקים ממשלה יציבה ומתפקדת".

אוריך התייחס לאפשרות של עריקה של ח"כים מגוש השמאל ואמר כי "אני מעריך שח"כים שנמצאים עכשיו בכחול לבן, ולא רוצים למצוא את עצמם בעוד בחירות שכנראה הם ישארו בהן בחוץ אז הם יצטרפו אלינו. חברי כנסת שמבינים שאין ממשלה אחרת חוץ מממשלה בראשות הליכוד בראשות נתניהו. נבטיח להם שותפות בממשלה חזקה שתפעל למען ישראל".

לכתבות נוספות בנושא >>

מדגם חדשות 13 המעודכן: כחול לבן התחזקה; גוש הימין נחלש במנדט

נתניהו: "לילה של ניצחון ענק – הישג אדיר כנגד כל הסיכויים"

גנץ: "אני שותף לתחושת האכזבה – זו לא התוצאה שרצינו"

יונתן אוריך, דובר רה''מ בנימין נתניהו
יונתן אוריך, דובר רה''מ בנימין נתניהו | צילום: חדשות 13

דובר הליכוד התייחס גם למצב המשפטי של ראש הממשלה נתניהו ואמר כי "אין שום תרגילים. יהיה משפט, למה לעצור אותו? יהיה ניצחון ענק, יהיה זיכוי מהדהד וכתב אישום חמור מאוד נגד הפרקליטות והמשטרה. יש כתבי אישום די מטורללים שחוברו והופקו באמצעים מאוד אגרסיביים. בסוף המשפט תהיה רעידת אדמה שהרבה מאוד אנשים בפרקליטות יצטרכו לתת את הדין לציבור הישראלי על איך נתפרו התיקים האלה, איך נגבו העדויות מאותם עדי המדינה. הצדק יצא לאור".

על אפשרות של חוק צרפתי אמר אוריך כי "זה לא יקרה. הוא הולך לבית משפט להילחם על חפותו וזה הול להסתיים בזיכוי מהדהד. משפט שישפוך אור על יחסים בין מנהיגים ופוליטיקאים לאמצעי תקשורת".