רה"מ והאדם שהפעיל חוקרים פרטיים נגד גנץ - נפגשו טרם הבחירות

נתניהו נועד במעונו עם רפי ויצמן, מנכ"ל חברת "ארמור", במהלך מערכת הבחירות. משרד ראש הממשלה: "החברה נשכרה כדי לבצע בדיקות מהימנות לעובדי הקמפיין - הידיעה היא המשך מסע הדה-לגיטימציה"

זמן צפייה: 01:49

בחזרה לפלונטר הפוליטי: ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש במהלך מערכת הבחירות האחרונה עם רפי ויצמן, בעל חברת "ארמור" שהפעיל חוקרים פרטיים נגד יו"ר כחול לבן בני גנץ, במעונו שבירושלים. כך פורסם הערב (רביעי) לראשונה בחדשות 13. כזכור, במפלגת הליכוד פנו בשבוע שעבר למבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, בבקשה לפתוח בבדיקה בפרשה – והכחישו כי נאסף מידע מכפיש אודות גנץ.

מטעם משרד ראש הממשלה נמסר כי: "חברת ארמור נשכרה על ידי הליכוד לספק שירותי אבטחת מידע עבור הקמפיין. בין היתר, החברה ביצעה בדיקות מהימנות לעובדים שתוצאותיהן הוצגו למנהלי הקמפיין וראש הממשלה".

עוד נמסר בתגובה לכתבה: "הידיעה היא המשך מסע הדה לגיטימציה נגד הקמפיין המוצלח של הליכוד, שנוהל כחוק ובליווי ואישור היועצים המשפטים של הליכוד".

לעוד כתבות בנושא:

הליכוד למבקר: "בדוק את הדיווחים על איסוף המידע נגד גנץ"

פרשת איסוף המידע: יועצו הבכיר של גנץ הגיש תלונה ליועמ"ש

"אין מנוס מפתיחת חקירה פלילית בפרשת איסוף המידע נגד גנץ"

הפגישה המשולשת בין ריבלין, נתניהו וגנץ
הפגישה המשולשת בין ריבלין, נתניהו וגנץ | צילום: חיים צח, לע''מ

בתחילת השבוע פנה גנץ ליועמ"ש בבקשה שיפתח בחקירה בפרשת החוקרים הפרטיים שהופעלו נגדו - כך פורסם לראשונה בחדשות 13. המשטרה והפרקליטות צפויים להיענות לבקשתו של גנץ ולפתוח בבדיקה בתקופה הקרובה - יתכן שעוד השבוע.

גנץ כתב בפנייה למנדלבליט כי קיים חשד לביצוע האזנות סתר פליליות נגדו. "החשד לעבירות שבוצעו לכאורה מקבל משנה חומרה לאור העובדה כי כל מטרת החקירות והעיקוב הבלתי חוקי לכאורה, נועד כדי להשפיע על הבחירות לכנסת", כתב יו"ר כחול לבן.

יו''ר כחול לבן בני גנץ לאחר קבלת תוצאות המדגם
יו''ר כחול לבן בני גנץ לאחר קבלת תוצאות המדגם | צילום: חדשות 13

בד בבד, עולים סימני שאלה חדשים בפרשה. לחדשות 13 נודע כי כמה שבועות לפני שנרשמה ברשם החברות, חברת "ארמור", שאספה מידע על גנץ, הגיש בעל החברה לעמית חדד עורך דינו של ראש הממשלה נתניהו, בקשה לחוות דעת בנוגע לחוקיות העסקת חוקרים פרטיים.

כמה ימים לאחר שחדד השיב כי אין בכך כל בעיה חוקית, ובערב בחירות אפריל, נרשמה חברת "ארמור ברשם החברות. לפי טענת רפאל ויצמן, בעל החברה, הוא נזקק לחוקרים פרטיים במטרה לאתר אנשים המטרידים את לקוחותיה – וכדי לקיים מעקב אחר מטרידים פוטנציאליים.