עודה סולק מתהלוכת חג המולד בנצרת: "לא עושה כלום עבור הערבים"

ראש העיר עלי סלאם גירש את ראש הרשימה המשותפת מהאירוע בעירו. "סילקתי אותו גם בעבר וכך גם היום – רואים את חברי הכנסת רק בתקופת בחירות". עודה: השתתפתי בתהלוכה מתחילתה ועד סופה

זמן צפייה: 01:42

ראש עיריית נצרת עלי סלאם סילק הערב (שני) את ראש הרשימה המשותפת חבר הכנסת איימן עודה מתהלוכת חג המולד בנצרת. "גירשתי אותו לפני חמש שנים וגם היום", אמר לחדשות 13 סלאם. "חברי הכנסת לא עושים כלום עבור החברה הערבית ורואים אותם רק בתקופת בחירות".

"העיר הזאת עיר השלום, אנחנו כאן לא מדברים על הכנסת", הוסיף סלאם. "שחברי הכנסת ילכו לעשות משהו שיעזור לחברה הערבית, הם רק עושים עליהום. כאן הם באים להופיע בתקופת הבחירות, אין לעודה מקום בנצרת".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

התאונה ליד נתב"ג: האוטובוס נמצא תקין בבדיקה – לפני כשבוע

ועדת האו"ם תחקור תלונת הפלסטינים על מדיניות אפרטהייד בשטחים

פעולות החייאה בבן 11 שנחנק מערסל במהלך משחק בתל אביב

ראש עיריית נצרת עלי סלאם
ראש עיריית נצרת עלי סלאם | צילום: חדשות 13

מטעם חבר הכנסת עודה נמסר: "שמחתי להגיע לתהלוכת חג המולד ולהשתתף בה מתחילתה ועד סופה. מודה לכל תושבי נצרת שקרובים לליבי על קבלת הפנים החמה".

חברת הכנסת תומא סלימאן מסרה בתגובה כי ‏"עלי סלאם הוא אומנם ראש עיריית נצרת, אבל המוני האנשים שהרעיפו את אהבתם על עודה בעיר מוכיחים שגם הוא בן העיר. אנחנו נמשיך לפעול בכל הערים עם הציבור שהצביע לנו בהמוניו".

זו לא הפעם הראשונה שבה ראש העיר נצרת תוקף את חברה הכנסת הערבים. לפני ארבע שנים, תקף סלאם את עודה כשהתפרץ לריאיון של ראש הרשימה המשותפת לתקשורת ואמר לו: "איימן, לך תחפש עניינים במקום אחר, הרסתם לנו את העיר. לך מפה, די עם הריאיונות. אני ראש העיר, תגיד להם שיעשו משהו. לא היה פה היום אפילו יהודי אחד. אפילו לא אחד".

ראש עיריית נצרת טען אז כי בשל התנהגות חברי הכנסת מהרשימה המשותפת והתבטאויותיהם, יהודים לא מגיעים לעיר, וכן לערים ערביות נוספות, וכך למעשה נפגעת באופן קשה פרנסת התושבים.