עמיר פרץ על חיבורים אפשריים בגוש: "בעוד חודש נבחן את המצב"

יו"ר העבודה-גשר התייחס למשבר הפוליטי ולכך שהמדינה הולכת לבחירות שלישיות ברציפות, ותקף שוב את אביגדור ליברמן: "מסית נגד חרדים וערבים, הכשיל ממשלת מיעוט שהייתה מביאה שינוי אמיתי"

זמן צפייה: 04:10

בחירות 2020: יו"ר העבודה-גשר עמיר פרץ התייחס היום (חמישי) בריאיון לתוכנית "החדשות" עם יעקב אילון לפירוק הכנסת ה-22 ולאיחודים אפשריים בגוש השמאל מרכז. פרץ אמר כי "בנינו אלטרנטיבה מאוד מרגשת שלא מיצתה את עצמה, החיבור ביני לבין אורלי לוי הוא שיש לו גם תוכן ומשמעות".

בהתייחס להיתכנות כי רשימתו תתחבר עם רשימה אחרת אמר פרץ: "בעוד חודש נבחן את המצב ואז נחליט אם יש מקום לאיחודים. ברצוננו להגדיל את הגוש ולהגיע למלוא היכולת להחליף את בנימין נתניהו ואת מדיניותו".

לכתבות נוספות בנושא:

סקר חדשות 13: גוש המרכז-שמאל עם 60 מנדטים – ומתקרב להכרעה

התאריך האחרון לחסינות ומועד סגירת הרשימות: לו"ז בחירות 2020

הכנסת פוזרה: ישראל הולכת לבחירות – בפעם השלישית בתוך שנה

עמיר פרץ בריאיון ליעקב אילון
עמיר פרץ בריאיון ליעקב אילון | צילום: חדשות 13

פרץ הגיב על המצב הלא מזהיר של הרשימה בסקרים, שכרגע מנבאים לה 5 מנדטים: "בסיבוב הקודם עבודה-גשר הביאה הישג יפה של 6 מנדטים - למרות הלחץ עלינו ובניגוד לתחזיות שלא נעבור את אחוז החסימה. אנחנו מתחילים מנקודת פתיחה טובה".

פרץ תקף את יו"ר ישראל ביתנו והאשים אותו בניסיונות הכושלים להקים ממשלה ובכך שישראל הולכת בפעם השלישית ברציפות למערכת בחירות: "אביגדור ליברמן החדיר לתרבות השיח הפוליטי בישראל שנאות לכל עבר. לעומת נתניהו, שמסית רק נגד הערבים, ליברמן מסית גם נגד החרדים. ליברמן הכשיל את ההזדמנות להקים ממשלת מיעוט של שינוי אמיתי שהייתה מביאה שיח אחר שמכיל את כולם".