בניגוד לחוק? אוחנה נעזר בעובדי משרדו לארגון אירוע פוליטי

שר המשפטים פרסם הזמנה לכנס הסברה, שבה מופיעים מספרי טלפון של עוזריו לצורך בירורים וסמל המדינה – דברים הנוגדים את הנחיות היועמ"ש וחוק הבחירות. אוחנה: ההזמנה עומדת בכל הכללים והנהלים

אמיר אוחנה
אמיר אוחנה | צילום: חדשות 13

שר המשפטים אמיר אוחנה פרס היום (רביעי) הזמנה לכנס הסברה שהוא עורך בחנוכה, שבה מופיעים מספרי טלפון של עובדי משרדו לצורך בירורים, וכן סמל המדינה - דברים הנוגדים את הנחיות היעמ"ש וחוק הבחירות.

מוקדם יותר, כתב אוחנה בטוויטר כי "יום אחרי שכולנו, מתפקדי הליכוד, נבחר בראש הממשלה נתניהו להוסיף ולעמוד בראשות התנועה והממשלה, אקיים את אירוע ההסברה השנתי בחנוכה. אני רוצה מאוד לראות אתכם שם".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ר"ג בראש מדד איכות החיים, ת"א המשכילה ביותר – וי-ם האופטימית

תינוק בן חודש מי-ם במצב קשה; החשד: חלה בשפעת ומצבו הידרדר

שלג ראשון ירד בחרמון; רכב חולץ מרחוב שהוצף בנהריה • צפו

עורך הדין שחר בן מאיר פנה ליועץ המשפטי של הליכוד, אבי הלוי, ודרש כי אוחנה יפסיק להופיץ אתה המודעה, ימחק את הציוץ ויודע כי מדובר בטעות. בן מאיר איים כי יפנה ליו"ר ועדת הבחירות אם שר המשפטים לא יעשה זאת.

מטעמו של השר אוחנה נמסר בתגובה: "מדובר באירוע הסברה שהשר עורך בכובעו כח"כ, כמדי שנה ועוד בטרם מונה לשר, באותו המקום ובאותה המתכונת. האירוע אושר ע"י חשבות הכנסת וממומן בחלקו מתקציב הקשר לבוחר, ובחלקו מכיסו האישי של השר. ההזמנה על כל חלקיה עומדת בכל הכללים והנהלים הרלוונטיים לנושא. צר לנו על הנסיון המתמשך של כתבכם להיאחז בכל שביב מידע ולעוותו על מנת לנסות ולהכפיש את השר אוחנה".