הרפורמה למען נכי צה"ל תקועה; זיו שילון: "מורחים אותנו"

העומד בראש רפורמת "נפש אחת" מחה על כך שלא עלתה בישיבת הממשלה: "כנראה שהבטחות במדינה לא נועדו להתקיים והלוחמים ששמרו בגופם על המדינה הזו פחות חשובים מפוליטיקה"

זמן צפייה: 01:37

לאחר שרפורמת "נפש אחת" לא עלתה בישיבת הממשלה, מחה היום (שני) העומד בראשה, זיו שילון, על כך שהרפורמה תקועה ואינה מתקדמת: "כנראה שפצועי צה״ל והלוחמים ששמרו בגופם על המדינה הזו פחות חשובים מפוליטיקה. כנראה שהבטחות במדינה לא נועדו להתקיים וכנראה שאגף שהוזנח במשך 15 שנה לא יזכה למזור".

לדברי שילון, "אחרי עבודה מרובה של ארגון נכי צה״ל, שלי ושל משרד הביטחון, שעות ללא שינה וכאב גדול - מורחים אותנו. תקיימו הבטחות". שילון קרא בשבוע שעבר לחברי הכנסת לעזור לו לקדם את אישור הרפורמה ואמר: "חייב לכנס את הממשלה באופן בהול ולאפשר עבודה. העניין קריטי".

לכתבות נוספות בנושא >>

מבקר המדינה הודיע: "אפתח בבדיקה מיוחדת על האסון במירון"

ילדי הנרות של מירון: מי התעקשו להישאר בהר אחרי האסון?

ילדים אומרים קדיש על אבא: הרוגי האסון במירון הובאו למנוחות

זיו שילון
זיו שילון

יו"ר ארגון נכי צה''ל, עידן קלימן, הגיב לעיכוב בהחלטה ואמר: "ראש הממשלה נתניהו הפר את הבטחתו לנכי צה"ל. הרפורמה חייבת לעבור בדיוק על פי המתווה שארגון נכי צה"ל אישר ולא נקבל אף שינוי. אם היא לא תעבור היום, נכי צה''ל יחזרו לרחובות וידרשו את שמגיע להם - טיפול, יחס מכבד ועמידה בהסכמים. סיכנו את חיינו, והקרבנו את הכול למען המדינה - הגיע הזמן שהמדינה תדאג לנו".

כזכור, שר הביטחון בני גנץ הודיע בחודש שעבר כי הוא ממנה את שילון, נכה צה"ל וסרן במיל', לעמוד בראש ועדה ציבורית מיוחדת שתעשה רפורמה באגף השיקום של משרד הביטחון. ההודעה הגיעה שלושה ימים לאחר שאיציק סעידיאן הצית את עצמו במחאה על היחס שקיבל מצד אנשי האגף.