חשד: החיילים המעורבים בקטטה בדרום תיאמו עדויות בווטסאפ

במשטרה הצבאית נבדק אם החיילים החשודים שהכו קבוצת צעירים בדואים בתחנת דלק ניסו לשבש את החקירה לאחר האירוע. חלק מהחיילים הפלילו את חבריהם במהלך החקירה, אך אחרים הודו במעשים

קטטה חיילים תחנת דלק

במשטרה הצבאית חושדים כי החיילים שהיו מעורבים בקטטה עם צעירים ממוצא בדואי בדרום בשבוע שעבר, הקימו אחרי האירוע קבוצת ווטסאפ במסגרתה תיאמו עדויות ושיבשו הליכי חקירה. חלק מהחיילים הפלילו בחקירה אחד את השני בהכאת הצעירים, ואילו אחרים הודו שהיכו אותם בעצמם. במהלך היום (שני) יובאו עשרה מהלוחמים להארכת מעצר נוספת, זאת לאחר שאתמול שוחררו לביתם שלושה מהעצורים.

תיעוד הקטטה במצלמת האבטחה

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

בעל הרכב שהשמיע מסרים ליד בית פילבר: "גורם אנונימי פנה אליי"

גנץ: "הפגישה עם נתניהו הייתה עניינית – ללא התקדמות ממשית"

נתניהו למנוצ'ין: "איראן הכניסה טילים לתימן כדי לפגוע בישראל"

כזכור, לפני מספר ימים 17 חיילים מגדוד נצח יהודה בחטיבת כפיר עוכבו לחקירה, ו-13 מהם נעצרו בחשד למעורבות בקטטה בתחנת דלק בדרום הארץ. החיילים חשודים בתקיפה בצוותא, איומים, ושימוש לא חוקי בנשק. תחילת המקרה כאשר החיילים עצרו בתחנת דלק, שם התפתח עימות מילולי עם קבוצת צעירים, שעד מהרה הדרדר לקטטה פיזית.

בתיעוד ממצלמת האבטחה ניתן לראות את שתי הקבוצות מתעמתות, עד שאחד החיילים מתקרב לאחד הצעירים – ודוחף אותו. בשלב זה, חברים בשתי הקבוצות דחפו זה את זה. לטענת מפקד קבוצת החיילים, הצעיר אותו דחף איים כי ידקור אותו. מנגד, טוענים הצעירים כי החיילים קיללו והיכו אותם. הצעירים צילמו את התקרית והגישו תלונה במשטרה, שהועברה לידי מצ"ח.