הזוגות שהיו אמורים להינשא הערב - וביטלו את האירוע בשל ההסלמה

חתונתם של נתנאל ובת זוגו תוכננה להיערך בנתיבות, ובוטלה בגלל המתיחות. "כל החיים חיכיתי ליום הזה". שמואל וספיר, שהיו אמורים להתחתן בקריית עקרון, הצליחו להעביר את המסיבה לירושלים

זמן צפייה: 04:20

החיסול ומתקפת הרקטות: קרן למשוב הייתה אמורה להינשא הערב (שלישי) לבן זוגה חן, במתחם האירועים "לארה" שבצומת כנות - אך בגלל הנחיות פיקוד העורף האוסרות התכנסות באזור, נאלצו קרן וחן להודיע לאורחיהם שהחתונה מבוטלת.

במקום להגיע למאפרת ולהתכונן לאירוע, מצאה את עצמה קרן נכנסת לממ"ד כשברקע אזעקות צבע אדום. "בכיתי כל הבוקר, איזה ארבע שעות. זה מתסכל שבשעה הזאת הייתי צריכה להפגש עם החתן בשמלת כלה, וזה לא קרה".

[brightcove_iframe video_id='the-main-edition-articles-20191112-1950' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_ltrpvc9u' duration='89'']

גם נתנאל אברג'יל ובת זוגו היו אמורים להתחתן הערב, באולם בנתיבות, אך בעקבות ההסלמה בדרום האירוע לא יתקיים באולם. "כרגע האולם לא מוכן לקיים את האירוע ואין לנו איפה לעשות את החתונה. התבטלו לנו הצילומים, הכול התבטל".

ביטול האירוע באולם שבו תוכנן להתקיים גרם, כצפוי, לשתי המשפחות לתחושות קשות. אברג'יל סיפר כי המצב גרם לבת זוגו צער גדול: "היא ממש בוכה, ההורים בוכים. זה בלתי נסבל. זה היום הכי מאושר בחיים שלי, כל החיים חיכיתי לו, אני לא רוצה שהוא יהפוך ליום עצוב ומצער".

[brightcove_iframe video_id='news-politics-security-20191112-1808' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_oczs8dr3' duration='91'']

עוד בחדשות 13:

צה"ל תוקף מטרות הג'יהאד ברצועה; כ-160 רקטות שוגרו לישראל

הרקטה פוגעת בכביש – רגע לאחר שמכונית עוברת • תיעוד

נתניהו: "לא רוצים הסלמה, נגן על עצמנו – וזה עלול לקחת זמן"

חתונתם של נטלי אביטל וגיל כהן הייתה אמורה להתקיים הערב באולם בבאר שבע ועד לפני מספר שעות אושרה על ידי פיקוד העורף. עם זאת, בעקבות ההחרפה במצב הביטחוני נאלצו לבסוף לדחות את החתונה למועד אחר לאחר עדכון בהוראות פיקוד העורף.

הודעת הזוג על ביטול חתונתם בעקבות ההסלמה
הודעת הזוג על ביטול חתונתם בעקבות ההסלמה | צילום: חדשות 13

שמואל טרוזמן וספיר אסרף היו אמורים להתחתן בקריית עקרון - והצליחו להעביר את חתונתם לאולם בירושלים לאחר שהאולם המקורי נאלץ לבטל את האירוע. "הצלחנו להחליף עיר ואולם בערך בזמן שמחליפים חליפה", אמר טרוזמן.

"קמנו בבוקר ליום רגיל, היינו בטוחים שהכול הולך להתנהל כרגיל עד שהתחלנו לקבל התרעות צבע אדום באפליקציה. בשעה 8:30 התקשרו אלינו מהאולם ואמרו לנו שכנראה אי אפשר לקיים את האירוע היום. עשינו טלפונים למשפחה, לקרובים והם השיגו את אולם 'ארטמיסיה' בירושלים".

למרות הלחץ שבו הם נתונים, ספיר ושמואל מסתכלים על חצי הכוס המלאה ומודים על ההזדמנות לקיים את החתונה הכל זאת. "לא ככה דמיינתי שיהיה האירוע, אבל העיקר שמצאנו פתרון והכול בסדר", אמרה ספיר. "הפתרון שקיבלנו הוא מעל ומעבר. דאגו לנו במיוחד לתפריט בהתאם לזה שהיה מתוכנן באולם המקורי".

"אנחנו יודעים שלא כולם יגיעו, כי רבים מהם מהדרום ולא יהיה להם קל לעשות עכשיו את הנסיעה הזו. אנחנו מקווים שמי שכן יגיע – יגיע בכל הכוח ויעשה שמח. אנחנו במדינה שתמיד יש בה הפתעות – עוד הפתעה קטנה זה לא נורא".

[brightcove_iframe video_id='news-politics-security-20191112-1904' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_aqnb6kdu' duration='224'']