דיווח: מיליציות פרו-איראניות הותקפו בסוריה – לפחות 12 נהרגו

המרכז הסורי לזכויות אדם דיווח כי מטוסים בלתי מזוהים ביצעו 8 הפצצות מגד מוצבים בדיר א-זור, שתוגבר לפני 3 ימים, והשמידו כלים צבאיים ותחמושת. ההרוגים - בעלי אזרחות עיראקית ואפגאנית

זמן צפייה: 00:20

המרכז הסורי לזכויות אדם דיווח הבוקר (ראשון) כי כלי טיס בלתי מזוהים תקפו הלילה מוצבים של מיליציות פרו-איראניות במזרח דיר א-זור שבסוריה, שתוגבר לפני שלושה ימים, והשמידו כלים צבאיים ותחמושת. על פי הדיווח, בתקיפה נהרגו לפחות 12 פעילים עיראקים ואפגניים.

כזכור, ביום חמישי מערכות ההגנה האוויריות הופעלו נגד תקיפה שבוצעה באזור חמה ומסיאף שבמערב המדינה, תקיפה שעל פי הדווחים בוצעה על ידי ישראל מהמרחב האווירי של אל-הרמל שבלבנון. מוקדם יותר באותו ערב דווח כי מטוסי קרב ישראליים טסים באופן אינטנסיבי בשמי מחוז אל-בקאע שבלבנון, סמוך לגבול עם סוריה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

מסתמן: מסיבות סיום ייערכו במסגרת הכיתה, לא יתקיימו נשפי סיום

אלפים מחו בת"א נגד הסיפוח; 5 מפגינים נעצרו לאחר שחסמו כבישים

160 נדבקו בקורונה מאז שישי אחה"צ; מניין המתים עלה ל-295

יירוט בשמי דמשק (ארכיון)
יירוט בשמי דמשק (ארכיון) | צילום: חדשות 13

המרכז הסורי לזכויות אדם דיווח כי תשעה בני אדם נהרגו בתקיפה, לפחות ארבעה מתוכם אזרחים סורים. בתקיפה, דווח, הותקפו מחסנים צבאיים בתוך מפעלי משרד ההגנה הסורי הממוקמים במסיאף.

מנגד, מקורות מסרו לערוץ אל-חדת' כי התקיפות פגעו בבסיסים השייכים לאיראן. גורם ביטחוני לבנוני מסר לערוץ אל-מיאדין הלבנוני כי מטוסים ישראלים תקפו מהמרחב האווירי של לבנון ארבע מטרות בסוריה, וחזרו לשטח ישראל. מדובר באזור שהותקף בעבר כמה פעמים, בתקיפות שיוחסו גם הן לישראל על פי מקורות זרים.