סוריה: ישראל תקפה באזור חלב - מערכות ההגנה האווירית הופעלו

סוכנות הידיעות הממלכתית "סאנא" דיווחה כי מערכות ההגנה יירטו בהצלחה את רוב הטילים לפני שפגעו במטרות כלשהן, זאת כשבוע לאחר שדווח כי חיל האוויר הישראלי תקף מטרות בשדה התעופה T4

זמן צפייה: 00:24

בסוריה דווח הלילה (שישי) כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו בשמי העיר חלב נגד תקיפה ישראלית. לפי דיווח של סוכנות הידיעות הממלכתית "סאנא", המערכות יירטו בהצלחה את רוב הטילים לפני שפגעו במטרות כלשהן. נכון לשעה זו, צה"ל עדיין לא הגיב וטרם ברור אם ישראל אכן עומדת מאחורי התקיפה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ניצול שואה הוכה באכזריות: "הרביץ לי עם שרשרת ברזל בגב"

שי ניצן עונה לנתניהו: "יש גבול כמה שקרים אני יכול לסבול"

הקבינט אישר: מתווה 3 שלבים, בשבועיים הראשונים – סגר מלא

יירוט בשמי דמשק (ארכיון)
יירוט בשמי דמשק (ארכיון) | צילום: חדשות 13

בשבוע שעבר הודיע צבא סוריה כי חיל האוויר הישראלי ירה מספר טילים לעבר מטרות בבסיס T4 במזרח חומס, וכי נגרם נזק אך לא היו נפגעים. לישראל יוחסו מספר תקיפות בבסיס זה בעבר. מקור צבאי סורי מסר לסוכנות הידיעות הסורית הרשמית כי בשעה 22:23 מטוס קרב ישראלי ירה מספר טילים לכיוון שדה התעופה, ומערכות ההגנה האוויריות הסוריות הפילו את רוב הטילים שנורו.

יומיים קודם לכן דיווחה סוכנות הידיעות הסורית הרשמית כי שני חיילים סורים ואזרחית המדינה נהרגו בתקיפה אווירית שביצעה ישראל סמוך לנמל התעופה הבין-לאומי בדמשק. בתקיפה, כך דווח, נפצעו שבעה חיילים סורים ואזרח. על פי גורם צבאי, נגרם נזק למבנים. מנגד, במרכז הסורי לזכויות אדם דיווחו כי במהלך התקיפה נהרגו חמישה פעילי מליציות פרו-איראניות ונפצעו יותר מעשרה פעילים. לטענת המרכז הסורי, שלושה מההרוגים אינם אזרחי סוריה.