רקטה שוגרה לעבר עוטף עזה - אין נפגעים בגוף

דובר צה"ל אישר כי זוהה שיגור, שנחת בשטח פתוח. לא הופעלה התרעת צבע אדום בעקבות הירי. זאת, ברקע הדיווחים כי הוחלט להפסיק לשגר בלוני תבערה ונפץ לעבר יישובי העוטף

זמן צפייה: 03:12

דובר צה"ל אישר כי רקטה שוגרה הערב (שלישי) לעבר עוטף עזה, ונחתה בשטח פתוח. לא היו נפגעים בגוף, ולא הופעלה התרעת צבע אדום בעקבות הירי.

מוקדם יותר היום דווח כי לאחר עזיבת המשלחת המצרית, הוחלט להפסיק לשגר בלוני תבערה ובלוני נפץ לעבר יישובי העוטף. ההחלטה הועברה ל"יחידות הבלונים", אך מקורות פלסטינים אמרו כי "ייתכן שייקח זמן עד שההחלטה תיושם ותגיע עד לאחרון משגרי הבלונים", וכן כי "התנהלות ישראל יכולה להשפיע על יישומה". המשלחת המצרית עזבה את רצועת עזה, לאחר שקיימה דיונים עם בכירי תנועת החמאס ותגיע חזרה לישראל כדי לדון בעצירת ההסלמה.

עוד בחדשות 13:

אבו מאזן לאולמרט: "מוכן לחדש את המו"מ מהנקודה שהופסקה איתך"

דיווח בעזה: הפלסטינים החליטו להפסיק לשגר בלוני נפץ לעוטף

צה"ל: בית המחבל שרצח את רנה שנרב במעיין בדולב ייהרס

Iron Dome Anti Missile System Fires Interception Missiles As Rockets Are Launched From Gaza Towards Israel As Seen From The City Of Ashkelon, Israel
רקטות שנורו מרצועת עזה לישראל | צילום: רויטרס

בלילה בין ראשון לשני מסר דובר צה"ל כי מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו כמה יעדי טרור של חמאס בדרום רצועת עזה. זאת, בתגובה לירי הרקטה לעבר שטח ישראל, שהתפוצצה זמן קצר לפני בשטח פתוח בעוטף עזה. בין היעדים שהותקפו: מתחם אימונים ותשתיות צבאיות של חמאס.

כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי המתקנים שהותקפו היו של ה"ההתנגדות הפלסטינית". על פי הדיווח, התקיפה בוצעה נגד מתקן הנמצא מערבית לחאן יונס שבדרום הרצועה ומתקן נוסף מערבית לדיר אל-בלח. לא היו נפגעים בתקיפות. בתוך כך פורסם כי משלחת ביטחונית מצרית תגיע היום בצהריים לרצועת עזה כדי לקיים שיחות עם הנהגת חמאס ולהעביר את הדרישה הישראלית להפסקה מוחלטת של הירי.