סוכל ניסיון פיגוע: מחבל ניסה לחדור לבית במערב בנימין ונוטרל

פלסטיני הגיע לחוות שדה אפרים, ניסה להיכנס לבית אחד העובדים ולטענת בעלי המקום צעק בין היתר "איטבח אל יהוד". בין המחבל לשומרים התפתח עימות פיזי, ואחד מהם ירה בו למוות

זמן צפייה: 00:24

סוכל ניסיון פיגוע: מחבל ניסה לחדור הלילה (שישי) לבית פרטי בחוות שדה אפרים שבמערב בנימין, הסמוכה ליישוב דולב. במקום התפתח עימות פיזי בין השומרים לפלסטיני, כאשר אחד מהם, שלא היה חמוש, הצליח להדוף את המחבל, והשני, שהיה חמוש, ירה בו למוות.

מתחקיר צה"ל עולה כי המחבל הגיע למקום עם רכב, חצה את שטח החווה ועצר סמוך לדלת. לאחר מכן, הפלסטיני דפק על דלתות הבית בחוזקה וניסה לפרוץ למקום תוך שהוא צועק "אללה אכבר" ו"איטבח אל יהוד". במקום מתגוררת משפחה וכן כמה עובדים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

בתום דרמה לילית: הממשלה האריכה את הסגר עד ליום ראשון ב-7:00

הרשימות נסגרו: אלו מועמדי המפלגות לכנסת ה-24

המחאה בבלפור, החרדים והפוליטיקאים: מפקד מחוז י-ם מסכם קדנציה

סוכל ניסיון פיגוע בחוות שדה אפרים
סוכל ניסיון פיגוע בחוות שדה אפרים | צילום: דוברות בנימין

משכשל ניסיון הפריצה, התנפל על השומר שהיה ער והתעמת איתו, לאחר מכן, כאמור, נורה למוות. על המחבל לא נמצא נשק. כוחות צה"ל עורכים סריקות באזור וממשיכים בחקירת המקרה.

סגן ראש מועצת בנימין, רפול אנגל, הגיע למקום וסיפר כי "מדובר במחבל שהגיע לפה ברכב, ידע בדיוק לאן הוא מגיע ומה הוא עושה, כנראה שיש לו היכרות או תצפיות מוקדמות על המקום".

"האירוע הזה מבחינתנו הוא חמור מאוד, השטח פה מוכר לכולם כחווה חקלאית מאושרת ואדמות מדינה שהחקלאים שומרים עליהם", הוסיף אנגל, "טוב שניסיון הפיגוע נגמר כך וסומכים על צה"ל שיעשה מה שאפשר כדי למנוע דברים כאלה בעתיד".