ההאנגר הושמד לחלוטין: תיעוד מתקיפת המטרות האיראניות בסוריה

מתצלומי הלווין של ISI ניתן לראות את כיצד נראה המתחם לפני התקיפה המיוחסת לשיראל ואחריה. לפי הערכות, המבנה שמצפון-מערב לדמשק הכיל אמל"ח מתקדם או רכיבים רגישים אחרים

זמן צפייה: 04:28

תמונות לוויין שפורסמה היום (שני) על ידי חברת ISI מציגות את תוצאות התקיפה המיוחסת לישראל שאירעה הלילה נגד מטרות של איראן וחזבאללה בסוריה. בתצלום נראית תמונת המתחם שנמצא מצפון-מערב לדמשק לפני התקיפה ולאחריה, ובה ניכר כי הושמד האנגר גדול באורך של כ-30 מטרים, אשר לפי ההערכות הכיל אמל"ח מתקדם או רכיבים רגישים אחרים שהצריכו תקיפה מדוייקת.

תוצאת התקיפה מהלילה במתחם מכון SSRC (סרס) בג'רמאיא, צפון-מערב דמשק
תוצאת התקיפה מהלילה במתחם מכון SSRC (סרס) בג'רמאיא, צפון-מערב דמשק | צילום: ImageSat International (ISI) https://www.imagesatintl.com

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דיווח בסוריה: ישראל תקפה מטרות צבאיות של איראן וחזבאללה

לראשונה: ארבעת משגרי הנ"מ הרוסיים תועדו מוצבים בסוריה

סבא"א: איראן חצתה את רף האורניום המועשר המותר בהסכם הגרעין

Whatsapp Image 2019 07 01 At 0
תקיפה בסוריה המיוחסת לישראל | צילום: חדשות 13

כזכור, גורם בצבא הסורי אמר הלילה לסוכנות הידיעות הסורית "סאנא" שישראל ביצעה מתקפה על יעדים בדמשק ובחומס, וכי המתקפה בוצעה מהמרחב האווירי של לבנון נגד מטרות צבאיות של הצבא הסורי, מיליציות איראניות וחזבאללה ביישובים סאחנאיא וג'דידת-ערטוז, שנמצאים דרום מזרחית לדמשק.

על פי דיווחים, המתקפה המשולבת התבצעה מהאוויר ומכיוון הים וכי אחד היעדים היה מחסני תחמושת בהר קלמון שבסמוך לגבול סוריה-לבנון. בתגובה, שיגר צבא סוריה עשרות טילי נ"מ. אחד מטילי הנ"מ ששיגרה סוריה נפל בחלק הטורקי של קפריסין. במהלך המתקפה, כך על פי דיווחים בסוריה, נהרגו ארבעה בני אדם, בהם תינוק, ו-21 נוספים נפצעו.