תושב אשקלון שביתו נפגע מרקטה: "מצאתי את עצמי על הרצפה"

הדיירת שנפצעה בינוני מפגיעת הרקטה, שחזרה בריאיון לחדשות 13 את רגעי החרדה: "ישנו במסדרון כי אין לנו ממ"ד. כשנשמעה האזעקה ניסינו ללכת למרחב המוגן - אבל בעלי לא הספיק ונפצע"

זמן צפייה: 00:34

ההסלמה בדרום: תושב אשקלון שנפצע הבוקר (שני) בינוני לאחר שביתו נפגע מפגיעת רקטה, סיפר בריאיון לחדשות 13 על הרגעים המלחיצים: "היו אזעקות כל הלילה. בחמש בבוקר עוד פעם הייתה אזעקה, והטיל נכנס לחדר של הילד. מזל שהוא לא ישן שם כי בדיוק הוצאתי אותו. אני כנראה לא הספקתי - ומצאתי את עצמי על הרצפה מכוסה רסיסים".

מוקדם יותר היום הייתה זו מארינה אשתו, שסיפרה: "אני מנסה להחזיק מעמד. בעלי בסורוקה ואני לא יכולה להיות אתו כי אני עם ילדי במחלקת ילדים בברזילי". כמו כן, התייחסה למצבה הפיזי ושל ילדיה: "יש לי מספר שריטות וכוויות קלות. הילדה שלי דואגת ומרגישה חולשה".

עוד הוסיפה לומר מארינה: "אני דואגת מה יהיה עם בעלי. אני והילדים ישנו במסדרון בדירה כי אין לנו ממ"ד, ואז אני ובעלי רצינו ללכת אל הילדים כשהתחילה ההזעקה מתוך מחשבה שזה המקום הכי מוגן, אך בעלי לא הספיק ונפלה עליו הדלת של השירותים ביחידת ההורים על הראש ובגלל זה הוא פצוע יותר קשה מכולנו".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

תיעוד מעזה: מטח רקטות מלב שכונת מגורים – ויירוטי כיפת ברזל

ה-FDA אישר לחסן ילדים בני 15-12 בחיסון של פייזר

עוטף עזה, חולון ורחובות: היישובים שבהם לא יתקיימו לימודים

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2105111133' autoplay='0' credit='' desc='תושבת אשקלון שביתה ספג פגיעה' poster='' kid='1_kv9ur461' duration='106']

כזכור, שני בניינים באשקלון ניזוקו כתוצאה מפגיעה ישירה של רקטות, כאשר שישה בני אדם נפצעו בזירה זו, בהם ארבעה בני משפחה אחת. האב, גבר כבן 40, נפצע בינוני-קשה, והאם נפצעה בינוני ושני הילדים במצב קל. בני המשפחה, יחד עם שני שכנים נוספים כבני 80 שנפצעו קל, הועברו לקבלת טיפול בבית החולים ברזילי.

בתוך כך, מאז החלה ההסלמה, אשקלון ספגה מטחים כבדים של עשרות רקטות, בעוד שרובן יורטו על לוחמי ולוחמות כיפת ברזל. אמש, החליט ראש העיר לפתוח את המקלטים הציבוריים מחשש לירי רקטי לעבר העיר הדרומית.

פגיעת רקטה בבניין
פגיעה ישירה בבניין מגורים באשקלון | צילום: יצחק צרפתי