לאחר שרקטה נורתה לעבר שטח פתוח בעוטף: צה"ל תקף ברצועה

התרעת צבע אדום לא הופעלה ביישובים, שכן הרקטה נפלה בשטח לא מיושב. לא היה נזק או נפגעים. זמן קצר לאחר הירי, טנק של צה"ל ירה לעבר שתי עמדות תצפית של חמאס בצפון רצועת עזה

זמן צפייה: 00:44

רקטה שוגרה הערב (שבת) לעבר שטח פתוח בעוטף עזה. לא היו נזק או נפגעים באירוע. לא הופעלה התרעת צבע אדום ביישובים מאחר שהנפילה אירעה בשטח פתוח. זמן קצר לאחר מכן תקף טנק של צה"ל שתי עמדות תצפית של חמאס בצפון רצועת עזה.

מוקדם יותר איתרו עובדים זרים בשדה חקלאי במועצה האזורית מרחבים צרור בלונים. העובדים לא הכירו את ההנחיות, ואספו את הבלונים כשהחפץ החשוד מחובר אליהם. איש לא נפגע והמעסיק דיווח למשטרה על האירוע.

בלוני נפץ במועצה אזורית מרחבים | צילום: חדשות 13

אתמול נחת ראש נפץ של טיל נגד טנקים מסוג RPG מחובר לצרור בלונים בקיבוץ רוחמה שבמועצה האזורית שער הנגב. חבלני משטרה הגיעו למקום ומטפלים בפריט. חרף המתיחות, הפעילויות במסגרת פסטיבל "דרום אדום" ממשיכות להתקיים ברחבי צפון הנגב.

ראש נפץ של RPG מחובר לצרור בלונים שנחת בקיבוץ רוחמה
ראש נפץ של RPG מחובר לצרור בלונים שנחת בקיבוץ רוחמה | צילום: יובל קניגספלד
מוקדם יותר אתמול, אותרו חמישה בלונים שאליהם מחוברים חפצים חשודים, במועצות האזוריות לכיש, מרחבים, שער הנגב וחוף אשקלון, וכן בעיר שדרות. המשטרה הגיע לחמש הזירות וטיפלה בבלונים. במקביל, כביש 3 מצומת ניר ישראל נסגר זמנית לתנועה בשל חפץ חשוד שהתנתק מבלון.

כזכור, בשבוע האחרון חלה החרפה בתופעה, כשעשרות רבות של בלוני נפץ נחתו בשטח ישראל. שלשום בלילה, צה"ל תקף תשתיות תת קרקעיות של חמאס ברחבי הרצועה. זאת בתגובה לירי פצצות המרגמה ולהפרחת בלוני הנפץ מרצועת עזה לעבר שטח ישראל ביום רביעי. "התקיפה פגעה ביכולת ההתעצמות של ארגון הטרור", מסר דובר צה"ל.