רקטה התפוצצה בשטח פתוח באשכול; צה"ל תקף בתגובה יעדי חמאס

ערב שני ברציפות שאזעקת צבע אדום הפרה את השקט בדרום בעקבות שיגור מהרצועה. לא דווח על נזק או נפגעים. צה"ל תקף בתגובה מטרות של ארגון הטרור, בהן: מתקן אימונים ועמדת משגרי נ"מ

זמן צפייה: 02:04

אזעקת צבע אדום נשמעה אמש (שישי) במועצה האזורית אשכול, בעקבות שיגור רקטה משטח רצועת עזה. דובר צה"ל אישר כי הרקטה נפלה בשטח פתוח, ולא דווח על נזק או על נפגעים. בעקבות הירי תקפו במהלך הלילה מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל מטרות של ארגון חמאס ברצועה.

בין היעדים שהותקפו: מתקן אימונים של חמאס, עמדת משגרי נ"מ בפיתוח, מפעל המשמש לייצור בטון לחפירת מנהרות טרור ואחסון אמצעי לחימה ותשתית של מנהרת טרור התקפית שבנה חמאס.

מדובר על ירי שני לעבר ישראל ביומיים, לאחר שגם בחמישי בערב נורתה רקטה לעבר שדרות אחרי מספר שבועות של שקט. בתגובה לירי הרקטה הזו תקפו מטוסי קרב של חיל האוויר יעדים של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. דובר צה"ל מסר כי היעדים שהותקפו הם אתר לייצור אמצעי לחימה, מנהרת הברחת אמצעי לחימה ועמדה צבאית.

כזכור, השיגור האחרון לעבר ישראל, מלבד השניים הללו, אירע לפני כשלושה שבועות, לעבר שטח פתוח באזור באר שבע במהלך ביקור של ראש הממשלה בנימין נתניהו בעיר. זאת, לאחר מספר שבועות שבהם לא היו שיגורים מהרצועה לעבר ישראל. כמה שעות לאחר הירי, במהלך נאומו של נתניהו, מטוסי חיל האוויר תקפו מטרות של חמאס ברצועה.