"בטוחה שתצא מזה": המכתב ששלחה אם הקצין שמת בתאו לאחר שנעצר

זמן קצר אחרי שאיש המודיעין נכלא בגין עבירות ביטחוניות חמורות, אימו שלחה לו מכתב שבו ניסתה לעודד אותו מעט, והבטיחה: "נספר לכל מי שמטיל ספק שאתה חייל מעולה - מקווים שתשוחרר במהרה"

המכתב ששלחה אימו של קצין המודיעין שמצא את מותו בכלא

מכתבה של האם שבנה קצין המודיעין ת' מת בכלא, פורסם היום (ראשון) ברשתות החברתיות. במכתב, נראה שאמא מנסה לעודד את בנה הקצין שנכלא באותו זמן בכלא הצבאי: "אנחנו בטוחים שתצא מהמצב בצורה הטובה ויבינו שטעו לגביך. נספר לכל מי שמטיל ספק שאתה בן טוב וחייל מעולה". עוד הבטיחה האם כי "אם נצטרך נביא את המפקדים שלך להעיד בעדך. אלה שהחמיאו לנו על הבן המוצלח שאתה ודיברו על המזל שנפל בחלקם שאתה משרת אצלם".

באותה העת, נראה שהאם אינה הבינה את משמעות העבירה של בנה וההפתעה ניכרת: "אנחנו שרויים באפלה והמומים מהסיטואציה. אנחנו מקווים שהם ישחררו אותך כמה שיותר מהר לשוב אלינו לארוחת השניצלים". לבסוף, ביקשה לחזק את בנה וכתבה: "אני דואגת לך ומבקשת שתהיה חזק למרות שהזמן לא עובר. מקווה שזה ייגמר ממש מהר ותוכל לשכוח מכל מה שקרה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הממשלה אישרה: תוקם ועדת חקירה ממלכתית לאסון מירון

טרגדיה בכסייפה: נקבע מותה של פעוטה כבת שנתיים שנשכחה ברכב

רה"מ: "הבחירה בנשיא איראן החדש – איתות אזהרה למעצמות"

מודיעין, קצין, כלא
קברו של קצין המודיעין שנכלא בגין עבירות ביטחוניות חמורות ומת בכלא

ככל הידוע, ת' היה קצין ביחידת מודיעין טכנולוגית בכירה, במסגרתה עסק בחומרים רגישים וסודיים ביותר. באחד הימים, הצבא עלה על מעשיו. ת', שנהג לרכוב על הקורקינט מהדירה השכורה בתל אביב לבסיסו הצבאי, נעצר ונלקח לחקירה.  לחדשות 13 נודע כי הוא פגע בליבת הסוד של מדינת ישראל וכי בצה"ל מנסים למזער את הנזק, שאם יתפרסם - יהפוך לגדול בהרבה.

ת' גדל כבן זקונים, למד בבית הספר הריאלי בחיפה, ובמקביל סיים תואר ראשון בלימודי מדעי מחשב כשהיה בן 17 בלבד. לאחר מכן גויס למודיעין. כאשר נשאל מדוע עשה את העבירות המיוחסות לו, השיב שרצה להאדיר את עצמו ביחס לחבריו ביחידה. הוא היה צפוי לקבל עונש מאסר ארוך, בין שמונה ל-12 שנות מאסר.