מות קצין המודיעין בכלא: משפחתו דורשת לעיין בחומרי החקירה

הוריו של איש הקבע שנמצא מת במעצר, פנו לבית הדין הצבאי וביקשו לבחון את פרטי האישום לפני הדיון ביום שלישי. עורך דינם: "מן הראוי כי השניים ידעו את מלוא הפרטים שהובילו למות בנם"

זמן צפייה: 03:24

מות קצין המודיעין בכלא: משפחתו של איש הקבע שנמצא מת במעצר פנתה הבוקר (ראשון) לבית הדין הצבאי, ודרשה לעיין בחומרי החקירה ובפרטי האישום שעד כה לא הוצגו להם במלואם - עוד לפני הדיון שצפוי להתקיים ביום שלישי.

בפנייה שהעבירו הוריו של הקצין לבית הדין דרך עורך דינם, נכתב כי "השניים הינם בעלי אינטרס לגיטימי לעיין בחומרים - מן הראוי שהם ידעו את מלוא הפרטים אשר הובילו למות בנם".

לכתבות נוספות בנושא >>

חבריו של הקצין שנמצא מת במעצר: "עולות כאן שאלות קשות מאוד"

הותר לפרסום: הקצין שנמצא ללא רוח חיים במעצר – לא נחשד בבגידה

כזכור, איש הקבע הואשם בעבירות חמורות ונכנס לכלא "נווה צדק" בשל פרשה שאסורה בפרסום. על פי החשד הוא שם קץ לחייו - אולם משפחתו דוחה טענה זו. בשבוע שעבר הותר לפרסום כי הקצין לא נחשד בעבירות נגד ביטחון המדינה - בגידה או ריגול.

ביום שישי, חבריו של הקצין מתחו ביקורת על יחידתו ואמרו לחדשות 13 כי "עולות כאן שאלות קשות מאוד. אף נציג מיחידת המודיעין לא בא להלוויה", טענו. "לא עדכנו את חבריו ליחידה שהקצין מת בכלא. אמרו לכולם לנתק איתו קשר, ולהתנער ממנו לגמרי. גמרו פה משפחה על כלום. ילד מחונן. גאון מחשבים שהלך".