פיגוע ביום הזיכרון: בת 61 נדקרה בכפר סבא; מצבה בינוני-קשה

צוות מד"א הגיע לרחוב ויצמן, סמוך לקניון "ג'י", והעניק לאישה טיפול רפואי. היא פונתה לבית החולים מאיר. הדוקר, שככל הנראה פעל לבדו, נורה ופונה לביה"ח. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע

זמן צפייה: 04:10

פיגוע בכפר סבא: אישה בת 62 נדקרה היום (שלישי) ברחוב ויצמן סמוך למתחם G שבעיר, הדוקר, מחמד עלאא ג'מיל רישה בן ה-19, תושב מחנה הפליטים טול כרם, ללא היתרים נוטרל. צוות מד"א הגיע למקום, העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים מאיר, שם היא הוכנסה לחדר הטראומה.

שוטרים הגיעו למקום ונסיבות האירוע נבדקות. ככל הנראה מדובר באדם יחידני, שדקר אותה לפחות פעמיים בפלג גופה העליון - ולאחר מכן נורה על ידי עובר אורח. האירוע התרחש דקות ספורות לפני תחילת טקס יום הזיכרון לנפגעי פעולות האיבה בהר הרצל.

בעלה וילדיה של הנדקרת סיפרו כי היא סובלת ממספר רב של דקירות ואיבדה הרבה דם. כמו כן הם ציינו שהיא עברה בדיקת סי-טי, מבינה מה קרה ומתקשרת עם הרופאים ובני במשפחה.

ד"ר אורי יסלוביץ, מנהל שירות הטראומה במרכז רפואי מאיר, ציין כי מצבה יציב והיא סובלת מפגיעות בגפיים, בחזה ובגב. עוד ציין כי היא הגיעה בהכרה מלא ודימום רציני, כאשר היא זוכרת לפרטים את האירוע, וכי היא עולה כעת לחדר ניתוח לתפירת החתכים.

זירת הפיגוע בכפר סבא
זירת הפיגוע בכפר סבא | צילום: דוברות המשטרה
זירת הפיגוע בכפר סבא
זירת הפיגוע בכפר סבא | צילום: דוברות המשטרה

פרמדיק מד"א שהגיע למקום האירוע סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו אשה בהכרה מלאה ששכבה על הכביש. ביצענו בדיקה ראשונית והבחנו במספר פציעות מדממות, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימום ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים תוך המשך טיפול ודיווח לרופאים שימתינו לנו".

מעיריית כפר סבא נמסר כי "מדובר בפיגוע דקירה ברחוב ויצמן סמוך לאזור התעשייה ומתחם ג'י כפר סבא. במקום פצועה אחת, המטופלת על ידי צוותים רפואיים. כל הגורמים נמצאים בשטח ונמשיך ונעדכן".