לקראת החג: סגר כללי יוטל הלילה על יהודה ושומרון

החל מחצות יטיל צה"ל סגר כללי על הגדה, שיסתיים בלילה שבין שלישי לרביעי. בנוסף ייסגרו המעברים ברצועת עזה. גם במשטרה נערכים לתקופת החגים, ויפרסו אלפי שוטרים באזורי הבילוי ובכבישים

זמן צפייה: 00:29

נערכים לחג: צה"ל יטיל הלילה (שבת) החל מחצות סגר כללי על יהודה ושומרון, לקראת ראש השנה שיחול בשני ובשלישי. בנוסף המעברים ברצועת עזה ייסגרו. הסגר יסתיים בלילה שבין שלישי לרביעי.

אזורי התעשייה בשטחי יהודה ושומרון לא יושפעו מהשינויים ומעברים יתאפשרו במקרים הומניטאריים ורפואיים בכפוף לאישור. גם לקראת יום הכיפורים וחג סוכות יוטל סגר.

גם במשטרה נערכים לקראת חגי תשרי. במהלך תקופת החגים אלפי שוטרים, לוחמי משמר הגבול ומתנדבים, יתפרסו במקומות הקדושים, באתרי הבילוי, בפארקים, בחופי הרחצה ובכבישים. במשטרה מציינים כי "מטרת ההיערכות המשטרתית המיוחדת בתקופה זו היא להבטיח כי כל אזרח בישראל יוכל לטייל, לבלות ולחגוג בבטחה".

מהמשטרה נמסר כי מחר תורגש תנועה ערה במרכזי הקניות. לקראת כניסה החג צפויים עומסי תנועה בצירים ראשיים שונים ברחבי הארץ. כוחות משטרה יתפרסו לאורך צירי התנועה על מנת להזרים את התנועה. במשטרה ממליצים לציבור להקדים יציאה בערב זה.