הלב שלי נקרע לשניים: ישי ריבו שר בשבעה של הלוחם שנפל • צפו

הזמר האהוב הגיע לאוהל האבלים של בני משפחתו של עמית בן יגאל, שנהרג מפגיעת אבן בשומרון, וריגש את הנוכחים בשירו "הלב שלי" • נמשך המצוד אחר המחבל: נעצרו ארבעה חשודים

זמן צפייה: 01:20

הזמר ישי ריבו הגיע היום (חמישי) לביקור בשבעה של הלוחם עמית בן יגאל, שנהרג מפגיעת אבן בשומרון. ריבו שר לבני המשפחה את שירו "הלב שלי", וריגש את הנוכחים.

בתוך כך, נמשך המצוד אחר המחבל שהשליך את האבן לעבר הלוחם. מוקדם יותר הבוקר נעצרו ארבעה חשודים במעורבות באירוע.

הזמר ישי ריבו הגיע לנחם את הוריו של עמית בן יגאל, חייל צה''ל שנפל
הזמר ישי ריבו הגיע לנחם את הוריו של עמית בן יגאל, חייל צה''ל שנפל | צילום: חדשות 13

אתמול כתבה בפייסבוק אושר חנום, חברתו של בן יגאל: "אני לא יודעת מאיפה להתחיל אהוב שלי. אני לא מצליחה לישון בידיעה שאתה לא ישן לידי ואומר לי אני אוהב אותך", היא כתבה.

"קיבלתי את הבשורה המרה הזאת בשמונה בבוקר, באותו הרגע התמוטטתי. החבר שלי, האהבה שלי יצא לפעילות מבצעית ולא חזר. הבטיח לשמור על עצמו ולא הצליח. קברתי אותך היום, במקום לישון לצידך שמתי עלייך חול. ליטפתי לך את הפנים והסתכלתי כמה יפה אתה מלאך שלי. אתמול דיברנו והיום אין לי למי לדבר".

אושר חנום ועמית בן יגאל
אושר חנום ועמית בן יגאל | צילום: פייסבוק

כאמור, עמית בן יגאל, לוחם צה"ל מסיירת גולני, נהרג אתמול מהשלכת אבן על ראשו במהלך פעילות מבצעית למעצר חשודים בכפר יעבד שבצפון השומרון. זה ההרוג הראשון של צה"ל השנה מפעילות מבצעית. דובר צה"ל הדי זילברמן: "אירוע קשה". בן יגאל הועלה לדרגת רב-סמל לאחר מותו.

זילברמן ציין כי התקרית אירעה במהלך פעילות של ארבעה מעצרים במקביל, שכללו הפרות סדר והשלכות אבנים. לפנות בוקר עם תום המעצרים והיציאה מהכפר הושלכה אבן מהגג של אחד הבתים. הלוחם היה עם קסדה, אך נפצע קשה מאוד ופונה במסוק לבית החולים רמב"ם, שם כאמור בהמשך נקבע מותו.