מטח לילי על שדרות: נזק נגרם לבית - צה"ל תקף 3 פעמים ברצועה

כלי טיס של צה"ל תקפו יעדי חמאס בדרום הרצועה, בהם תשתיות תת-קרקעיות של הארגון, בתגובה לירי 7 רקטות הלילה. טרם ברור אם הבית ספג פגיעה ישירה או ניזוק מרסיס. 3 נפגעות חרדה טופלו במקום

זמן צפייה: 04:51

המתיחות בדרום: צה"ל תקף הלילה (שישי) שלוש פעמים ברצועת עזה, זאת לאחר שבית בשדרות נפגע מאחת הרקטות ששוגרו לעבר ישראל. עדיין לא ידוע אם הבית ספג פגיעה ישירה או אם הרקטה התפוצצה עוד באוויר, ומה שפגע בבית היו הרסיסים מהיירוט. 3 נפגעות חרדה טופלו במקום. כמו כן, אישה נוספת שנחבלה בדרך למרחב המוגן טופלה גם היא לאחר שנפצעה בגפיה. עוד לפני הפגיעה בבית נורה מטח רקטות מרצועה לעבר שדרות, ניר עם ואביבים.

דובר צה"ל עדכן כי מטוסי קרב וכלי טיס תקפו יעדי טרור של חמאס בדרום הרצועה, בהם תשתיות תת-קרקעיות של הארגון. התקיפה בוצעה בתגובה לשבעה שיגורי הרקטות משטח רצועת עזה לשטח ישראל הלילה - כאשר שישה מהשיגורים יורטו על ידי לוחמי ההגנה האווירית. "צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל והוא ערוך ומוכן לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ובריבונותה", לשון ההודעה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"לא הייתי מסוגלת להתמודד": עדותה של הנערה מפרשת האונס באילת

"זאת הצלה כלכלית": הזמרים שלא מחכים לפארקים – ומופיעים בבתים

המחאות מחוץ למעון רה"מ בירושלים: ארבעה מפגינים נעצרו

יירוט רקטה ששוגרה לעבר ישראל
יירוט רקטה ששוגרה לעבר ישראל | צילום: דניאל דרעי

בתוך כך, על רקע האיומים בישראל לשוב לסיכולים הממוקדים ברצועה, מקור צבאי פלסטיני אמר אתמול לעיתון "אל-אח'באר" הלבנוני כי חמאס העביר מסר לישראל, לפיו סיכולים ממוקדים הם "הכרזת מלחמה" והוסיף כי ארגון הטרור "ישרוף את תל אביב באלפי טילים".

מקור אחר בחמאס אמר לעיתון כי "הדיונים על רגיעה אותם מובילים המצרים נמשכים - למרות שהמשלחת הביטחונית המצרית עזבה". עוד מסר הגורם כי "חמאס העבירה מסר כי אינו מעוניין כעת בעימות צבאי, אך עקשנותה של ישראל עלולה להוביל לכך". נוסף על כך, העיתון דיווח כי השגריר הקטרי לרצועת עזה מחמד אל-עמאדי הביע נכונות להאריך את תשלום המענק לתושבים הפלסטינים בשישה חודשים נוספים.

צה''ל תקף ברצועה
צה''ל תקף ברצועה