גם הלילה: צה"ל תקף מטרות של חמאס בעזה בתגובה לבלוני התבערה

מסוקי ומטוסי קרב של חיל האוויר תקפו, בין היתר, מוצב של מערך ההגנה האווירית של חמאס, תשתיות תת-קרקעיות וכן עמדות תצפית של ארגון הטרור. צה"ל: "רואים בחומרה כל פעילות טרור לעבר ישראל"

זמן צפייה: 00:18

המתיחות בדרום: צה"ל תקף הלילה (שישי) יעדים של חמאס ברצועת עזה, זאת בתגובה לשיגור בלוני הנפץ והתבערה מהרצועה לישראל בשבוע האחרון. מסוקי קרב, מטוסים וטנקים של צה"ל התקיפו, בין היתר, מוצב של מערך ההגנה האווירית של חמאס, תשתיות תת-קרקעיות וכן עמדות תצפית של ארגון הטרור. 

מצה"ל נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל ונמשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

טראמפ: "הסיפוח ירד כרגע מהשולחן – ישראל עשתה ויתור גדול"

רה"מ בנאום לאחר ההסכם עם האמירויות: "פריצת דרך לשלום במזה"ת"

גורדי שחקים ומלונות פאר: הכירו את הידידה החדשה של ישראל

תקיפה בעזה (ארכיון)
תקיפה בעזה (ארכיון) | צילום: שיהאב

גם בלילה הקודם מטוסי ומסוקי קרב של חיל האוויר תקפו יעדים של חמאס ברצועת עזה. זאת, בשל המשך טרור בלוני התבערה כאשר יום קודם לכן פרצו 24 שריפות בעוטף עזה כתוצאה מבלונים. בין היתר, הופצצו מתחם של הכוח הימי של חמאס, תשתיות תת קרקעיות ועמדות תצפית של הארגון.

מוקדם יותר השבוע, שר הביטחון בני גנץ קיבל את המלצת הרמטכ"ל אביב כוכבי וגורמי ביטחון נוספים והורה על עצירת הכנסת הדלקים לרצועת עזה. זאת, בתום התייעצויות ביטחוניות שקיים. גנץ גם הודיע כי ישראל תצמצם את מרחב הדיג ברצועת עזה מ-15 לשמונה מיילים ימיים, באופן מיידי ועד להודעה חדשה.