חודשיים אחרי הפיגוע: משפחתה של רנה שנרב חזרה למקום שבו נרצחה

איתן ודביר שנרב שבו למעיין דני, המקום שבו נגדעו חייה של רנה. השניים, שהיו עימה ברגעיה האחרונים, שחזרו את המסלול שעשו באותו יום שישי וסיפרו: "אחרי אירוע כזה אתה מסתכל על הכול אחרת"

זמן צפייה: 05:26

חודשיים אחרי הפיגוע במעיין דני, אביה ואחיה של רנה שנרב חזרו היום (שלישי) עם אבטחה כבדה למקום שבו נגדעו חייה ושחזרו את מסלולה האחרון. "רנה הייתה שני מטרים לידנו ואז היה פיצוץ גדול והכול הפך שחור", סיפר הרב איתן שנרב.

"אחרי שנייה הבנתי שזה לא חלום לצערי. ראיתי אותה שוכבת והבנו שהיא לא בין החיים. ניצלנו את הדקות להיפרד", אמר אביה והסביר את דרך התמודדותו עם האירוע: "כל הזמן מתגעגעים, אבל ככה גדלנו, מהנקודה הזו צריך להמשיך קדימה, לא לעמוד ולהתייאש".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

"אלוהים ייקח אותך": תיעוד העימותים בין מג"ב למתנחלים ביצהר

תקרית אלימה נוספת ביצהר: מתנחלים זרקו אבנים לעבר לוחמי מג"ב

התקריות האלימות ביצהר – כרוניקה ידועה מראש • פרשנות

אביה ואחיה של רינה שנרב ז''ל
אביה ואחיה של רינה שנרב ז''ל | צילום: חדשות 13

לעומת אביו, דביר שנרב, אחיה של רנה, עדיין מתקשה לחזור לשגרה, מחפש תשובות ומתאר את הפרידה: "הסתכלתי עליה כדי לחרוט את הפנים שלה. חשבתי 'איזה כיף לאחים שלי שהתמונה האחרונה של רנה שהם זוכרים לא כזו'".

"זה מרגיש מאוד מוזר לבוא לפה. אתה בא למעיין כאילו הכול רגיל וסבבה. זה לא כזה נורמטיבי", תיאר דביר את החוויה במעיין. "כשאתה חווה משהו כזה אתה מבין יותר טוב את המשפט 'אין יותר שלם מלב שבור'". לדבריו, "אחרי שאתה חווה אירוע שגודע חיים ומשנה לך את המציאות אתה מסתכל על הכול אחרת".

רינה שנרב בת ה-17, שנרצחה בפיגוע במעיין בדולב
רינה שנרב ז''ל | צילום: תנועת בני עקיבא