דיווח פלסטיני: צה"ל פשט על בי"ח במזרח י-ם ועצר שני צעירים

על פי הדיווחים במקום התפתחו התפרעויות, אך לא ידוע על נפגעים. עוד דווח כי אמש פרצו כוחות הביטחון לסוכת אבלים בשכונת עיסאוויה, והורידו תמונות של מחבלים שנתלו במקום

זמן צפייה: 00:30

כוח צה"ל פשט הלילה (ראשון) על בית החולים "אל-מקאסד" שבמזרח ירושלים, ועצר שני צעירים פלסטינים שהיו בו - כך על פי דיווחים פלסטיניים. על פי הדיווחים, במקום התפתחו עימותים אך לא היו נפגעים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

דיווח פלסטיני: הרשות עצרה תושב חברון שהשתתף בוועידת בחריין

פלס' נהרג מירי משטרה במזרח י-ם: "שיגר זיקוקים והיווה סכנה"

טראמפ: "אם לא יהיה הסכם ישראלי-פלס' בתקופתי – לא יהיה לעולם"

בתוך כך, סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" דיווחה על עימותים אלימים שהתפתחו אמש בשכונת עיסאוויה, לאחר שכוחות צה"ל פרצו לסוכת אבלים והורידו כרזות של מחבלים שהיו תלויות במקום - כך על פי הדיווחים. העימותים התפתחו ברקע זעמם של תושבי עיסאוויה, על כך שגופתו של מחמד סמיר עביד, שנהרג ביום חמישי כתוצאה מעימותים עם כוחות הביטחון, מוחזקת על ידי ישראל זה שלושה ימים וטרם נמסרה למשפחה.

בד בבד, שליח ארה"ב למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלאט, הודיע בחשבון הטוויטר שלו כי הרשות הפלסטינית שחררה את איש העסקים הפלסטיני שנעצר בעקבות השתתפותו בוועידה הכלכלית בבחריין.

זירת האירוע בעיסאוויה
זירת האירוע בעיסאוויה | צילום: חדשות 13

כאמור, מחמד סמיר עביד, צעיר פלסטיני כבן 20, נהרג ביום חמישי מירי שביצע לעברו כוח משטרה בכפר עיסאוויה שבמזרח ירושלים. זאת, לטענת המשטרה, לאחר שהפלסטיני שיגר לעבר הכוח זיקוקים כשהוא רעול פנים וסיכן את חיי הלוחמים, שהיו בפעילות מבצעית במקום.

הצעיר הובא לכניסה לכפר, שם חיכה לו צוות מד"א, שהעניק לו טיפול רפואי ופינה אותו במצב קריטי לבית החולים הדסה עין כרם, תוך כדי שהוא מבצע בו פעולות החייאה. שם, נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.