"שמח שאני יוצא": הפצוע הקשה מהפיגוע מעיין בדולב שוחרר מביה"ח

דביר שנרב בן ה-19, אחיה של רנה שנרצחה באירוע, שוחרר לביתו לאחר כשבוע וחצי של טיפולים, והודה לצוות בהדסה עין כרם. "הרופאים רואים בך חלק מהחיים שלהם, זה מחמם את הלב כל פעם מחדש"

זמן צפייה: 01:27

הפיגוע במעיין בדולב: דביר שנרב בן ה-19, אחיה של רנה שנרצחה באירוע, שוחרר היום (שני) מבית החולים הדסה עין כרם, שם טופל מאז שנפצע קשה כתוצאה מהמטען שהניחו מחבלים במעיין.

"אני שמח על התקופה שהייתי פה ושמח שאני יוצא מפה", אמר שנרב, שהודה לצוות הרפואי. "כולם עשו מעל ומעבר. זה משה שאי אפשר להחזיר, אני מקווה שזה יגיע אליהם. הרופאים רואים בך חלק מהחיים שלהם, זה מחמם את הלב כל פעם מחדש".

דביר שנרב בן ה- 19, אשר נפצע בפיגוע בדולב, משוחרר מבית החולים
דביר שנרב בן ה- 19, אשר נפצע בפיגוע בדולב, משוחרר מבית החולים | צילום: דוברות הדסה

לכתבות נוספות בחדשות 13:

שבוע לפיגוע שבו נרצחה רינה שנרב: עשרות הגיעו למעיין בדולב

הפיגוע במעיין בדולב: "צה"ל החרים כלי רכב סמוך לרמאללה"

אחותה של רינה שנרצחה בפיגוע בדולב: "היא הפיצה שמחה בכל מקום"

כזכור, לפני כשבועיים נרצחה רינה שנרב, אחותו בת ה-17 של דביר מפיצוץ מטען מאולתר שהוטמן במעיין "עין בובין", סמוך להתנחלות דולב שבבנימין. אביהם איתן, שקיבל בעבר תעודת הערכה על כך שמנע בעבר פיגוע, שוחרר מבית החולים בתחילת השבוע שעבר.

הרב איתן שנרב אמר, בהצהרה שנתן לתקשורת עם שחרורו: "תודה לקדוש ברוך הוא שהציל אותנו, לרופאים המקסימים שעושים עבודת קודש, הצוות הרפואי וגם כוחות הביטחון שעושים יום ולילה להציל אותנו. מודה לכל עם ישראל שעטף אותנו בצורה מדהימה. אין כמו עם ישראל, לא חשבתי שזה יהיה בצורה כזו".

רינה שנרב בת ה-17, שנרצחה בפיגוע בסמוך לדולב
רינה שנרב בת ה-17, שנרצחה בפיגוע בסמוך לדולב | צילום: באדיבות המשפחה

המצוד אחר חוליית המחבלים שביצעה את הפיגוע במעיין בדולב נמשך. כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו בשבוע שעבר כי צה"ל החרים כלי רכב פלסטיני בכפר עין עריכ הסמוך לרמאללה. הנחת מערכת הביטחון היא שלפחות אחד מחברי החוליה הוא תושב האזור, שהכיר את המעיין. כמו כן, סביר כי חברי החוליה התפזרו לאחר הפיגוע ואינם בהכרח נמצאים יחד.

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון הגיב לפיגוע הבוקר בעמוד הפייסבוק שלו בערבית, "אלמונסק", וכתב: "הבוקר בוצע פיגוע טרור רצחני, בו נרצחה נערה בת 17 ונפצעו קשה אחיה ואביה, כאשר באו לרחוץ במעיין בהרי השומרון, בסמוך ליישוב דולב. מדובר במעשה נבזי ושפל, שבא לפגוע באזרחים חפים מפשע. הטרור חייב להיגדע מהיסוד, הטרור פוגע ביציבות האזור כולו, ובראש ובראשונה בציבור הפלסטיני, שצריך להוקיע פעולות אלימות כאלו". כמו כן, הוסיף: "לאלו המברכים על הפיגוע, כנראה שהגעתם כבר לשפל המדרגה וערך חיי האדם לא מוכר לכם. רצח הוא רצח, ויש להוקיע אותו".