בנט מגיב לביקורת על הבלגת הירי: "נפעל בתנאים שמתאימים לנו"

בצל הביקורת שנשמעה על חוסר התגובה מצד ישראל לירי הרקטה אתמול ע"י ארגוני הטרור, רה"מ קיים הערכת מצב באוגדת עזה, במהלכה אמר כי "נפעל במקום ובזמן שמתאים לנו ולא לאף אחד אחר"

זמן צפייה: 00:52

ראש הממשלה נפתלי בנט קיים היום (שלישי) הערכת מצב באוגדת עזה, יחד עם שר הביטחון בני גנץ והרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי. בנט השיב לביקורת על ההבלגה על ירי הרקטות לעבר שדרות אתמול והדגיש: "נפעל בזמן, במקום ובתנאים שמתאימים לנו, ולא לאף אחד אחר".

לאחר מכן, פגש ראש הממשלה את לוחמי סוללת כיפת ברזל ושמע מהם אודות פעילותם המבצעית. בנט הודה להם על פעילותם החשובה למען ביטחון המדינה והדגיש כי ישראל, ובתוך כך צה"ל, ערוכים לכל תרחיש.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

איכילוב: אביגדור קהלני אושפז במצב קשה בעקבות זיהום

דין שדרות כדין ירושלים? אולי בפעם אחרת

הוכלה השריפה בהרי ירושלים: "ניתן לבטל סיוע אווירי בינ"ל"

גנץ ובנט באוגדת עזה
גנץ ובנט באוגדת עזה | צילום: קובי גדעון/ לע''מ

ראש הממשלה הסביר כי "המשימה שלנו היא לתת ביטחון ארוך טווח לתושבי הדרום ולתושבי עוטף עזה" והוסיף: "מבחינתנו הכתובת בעזה היא חמאס. לא סוררים ולא אף אחד אחר, אלא חמאס".

אחרי שיגור הרקטה הראשונה מאז מבצע "שומר החומות" אתמול ולאחר שמוקדם יותר כוח מסתערבים חיסל חמישה מחבלים - בישראל מתכוונים להגיב לירי הרקטה ששוגרה מהרצועה, אך היא תצטרך להעלות את רף התגובה מעבר למה שנקבע על ידה ביחס לבלוני התבערה.

לצד זאת, אם התגובה תהיה חזקה מדי, היא עשויה לגרור תגובה מצד חמאס. במקביל, נמשכים המאמצים מצד ישראל לחדש את הזרמת הכסף הקטארי לרצועת עזה, זאת ברקע הדיווח אתמול של סוכנות הידיעות "סוא", מפי מקור דיפלומטי בכיר, כי האו"ם וקטאר הגיעו להסכם בנוגע לחלוקת מענקים כספיים למשפחות נזקקות ברצועת עזה.