בתגובה לבלוני התבערה לעוטף: חיל האוויר תקף ברצועת עזה

לאחר ש-4 שריפות פרצו במועצה האזורית אשכול, כלי טיס תקפו בסיס ששימש את אחד מגדוד חמאס ועמדת שיגור רקטות של ארגון הטרור. מפקד פיקוד דרום, האלוף אליעזר טולדנו: "נגמרה עונת ההכלה"

זמן צפייה: 01:14

כלי טיס של חיל האוויר תקפו הלילה (שבת) ברצועת עזה, זאת בתגובה לשיגור בלוני תבערה אמש לעבר יישבוי עוטף עזה. בין המטרות שהותקפו: בסיס טרור ששימש את אחד מגדודי חמאס ועמדת שיגור רקטות בסמוך לג'בליא.

בהמשך לאירועים הביטחוניים בגבול עזה, אלוף פיקוד דרום, אליעזר טולדנו, אמר היום בשיחה בגורה עם תושבי העוטף: "יש שינוי מדיניות מאז מבצע שומר החומות. לא ניתן לסיטואציה המבצעית שהייתה לחזור. נגמרה עונת ההכלה - נגיב לכל אירוע, כולל בלונים".

תקיפות צה''ל
תיעוד תקיפות צה''ל ברצועה | צילום: דובר צה''ל

בתוך כך, דובר חמאס, פאוזי ברהום, כתב בחשבון הטלגרם שלו את הדברים הבאים לפנות בוקר: "התעקשותם של הצעירים בעזה לשגר בלוני תבערה ולפגוע בשטח ישראל - היא הוכחה לכך שהם לא נכנעים לתכתיביה של ישראל ולניסיונותיה להטיל משוואת על עזה. המופעים והתקיפות הריקות מתוכן של ישראל לא יפחידו אותם או ימנעו מהם מלהמשיך בהתנגדות למצור ולדרוש לקבל את זכותם לחיות בכבוד".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

אלופה: לינוי אשרם זכתה בזהב אולימפי בקרב רב

אשרם לאחר הזכייה: "עשיתי את מה שחלמתי כל חיי"

לאחר התגובה: בצה"ל אין כוונה להמשיך את חילופי האש עם חזבאללה

תיעוד תקיפות צה''ל ברצועה
תיעוד תקיפות צה''ל ברצועה | צילום: דובר צה''ל

כאמור, ארבע שריפות פרצו אתמול כתוצאה מארבעה בלוני תבערה שהופרחו מעזה לכיוון המועצה האזורית אשכול בעוטף עזה - כך קבע חוקר שריפות של כבאות והצלה. הדליקות שפרצו היו בשדות קוצים, אין נפגעים ולא נגרם נזק לרכוש.