סטודנטית מהמשלחת שהותקפה בפולין: "פתאום החלו להכות אותנו"

בריאיון ל"שש", סיפרה בר סרור כיצד קבוצת דוברי ערבית התנפלה עליהם בוורשה והיכתה אותם באכזריות. "בהתחלה לא ידענו מה קורה ואז שמענו את אחד מהתוקפים צועק: fuck Israel, free Palestine"

זמן צפייה: 04:32

בסוף השבוע האחרון הותקפה משלחת של סטודנטים ישראלים שמבקרים בוורשה, בירת פולין, על ידי קבוצת דוברי ערבית. חברי המשלחת יצאו באחד הלילות ממועדון מקומי, אז התנפלו עליהם התוקפים, היכו אותם בצורה אכזרית ואף הביאו לאיבוד הכרתו של אחד מחברי המשלחת.

בר סרור, אחת מחברי המשלחת, סיפרה בריאיון לתוכנית "שש" שבעקבות המקרה הם אינם מסתובבים עוד באופן בטוח בפולין: "אנחנו מצניעים את העברית שלנו עכשיו, הרבה יותר עירניים".

אחד הסטודנטים שהותקף בפולין
אחד הסטודנטים שהותקף בפולין | צילום: חדשות 13

לדבריה, הם הותקפו על ידי זרים בגלל היותם ישראלים: "בדיוק נכנסנו ל'אובר' שהזמנו, פתאום ראיתי שמישהו נוגח באחד מהחברים שלי. מיד יצאנו מהרכב, באותו הרגע ראינו שגם חבר נוסף קיבל בוקס לפנים ונפל. באותו הזמן לא ידענו מה קורה ואז שמענו את אחד מהתוקפים צועק 'fuck Israel, free Palestine' ואז ראינו אותם באגרסיביות מוחלטת מכים את חברים שלנו ומטילים אותם על הרכב".

סרור, שהייתה בדרכה למשטרה המקומית על מנת להגיש תלונה על המקרה, אמרה שלדעתה האירוע עשוי היה להיות חמור יותר אילולא היו חברות המשלחת במקום. "האירוע נרגע אחרי שאני וחברות שלי צרחנו והשתוללנו – הם כנראה פחדו שתבוא משטרה או שיבואו עוד אנשים וזה פשוט הרתיע אותם. לנו, לבנות, הם לא הרביצו. הם ירקו על חברה שלי אבל לא היכו אותנו".