דיווח פלסטיני: אותר הרכב ששימש את המחבלים מהפיגוע בצומת תפוח

על פי הדיווחים, לאחר שמנגנוני הביטחון איתרו בכפר עקרבה את המכונית שממנה ככל הנראה ירו המחבלים לעבר שלושת הצעירים בשומרון, התושבים העלו אותה באש. כוחות צה"ל גדולים הגיעו למקום

זמן צפייה: 04:11

דיווח פלסטיני: כוח צה"ל איתר הערב (שני) את הרכב ששימש את המחבלים מהפיגוע אמש, אז נורו יריות לעבר שלושה צעירים שהמתינו בתחנת האוטובוס בצומת תפוח ונפצעו בדרגות פציעה שונות. על פי הדיווחים, לאחר שמנגנוני הביטחון איתרו בכפר עקרבה את המכונית, התושבים העלו אותה באש. כוחות צה"ל גדולים הגיעו למקום.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דרעי: האסון במירון – גזרת שמיים, אבל זה לא פוטר אותנו מבדיקה

מנדלבליט: ניתן להקים ועדת חקירה ממלכתית על האסון במירון

נתניהו לבנט: מוכן להיענות לבקשתך לכהן ראשון ברוטציה למשך שנה

רכב, מכונית, פיגוע, טרור,
הרכב שאותר בכפר עקרבה עולה באש

כאמור, שלושה צעירים בני 19 נפצעו אמש בפיגוע ירי מרכב חולף בצומת תפוח שבשומרון. המחבל נמלט מזירת האירוע וכוחות הביטחון פתחו במרדף אחריו. הפצועים, יהודה גוואטה מירושלים שנפצע קשה, בניה פרץ מבית שאן שנפצע בינוני ועמיחי חלא מצפת שנפצע קל, הועברו לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה.

דובר חמאס בעזה הוציא אמש הודעה שבה בירך על "הפיגוע ההרואי", כלשונו, והוסיף: "הפיגוע הזה בא במסגרת התגובה הטבעית על פשעי הכיבוש הציוני וכאות תמיכה בתושבינו בירושלים". "זהו מסר של העם הפלסטיני כולו לפיו ירושלים היא קו אדום", הוסיפו בג'יהאד האיסלאמי, שהדגישו כי "פגיעה במקומות הקדושים בה תביא לפיצוץ הכעס בפניה של ישראל".