ניסיון פיגוע דקירה סמוך למודיעין - המחבל נעצר

מאבטחים במעבר חשמונאים הבחינו בחשוד פלסטיני שצעד לכיוון המחסום, המאבטחים הורו לו לעצור ואז החשוד השליך סכין על הכביש ונעצר. אין נפגעים בקרב כוחות הביטחון. המפגע נלקח לחקירה

זמן צפייה: 01:20

מחבל ניסה הערב (רביעי) לדקור מאבטח במעבר חשמונאים סמוך למודיעין. אין נפגעים בקרב כוחות הביטחון. מתחקיר ראשוני של האירוע עולה כי מאבטחי המחסום הבחינו בחשוד פלסטיני שצעד לכיוון המעבר. הם הורו לו לעצור ואז המפגע השליך סכין על הכביש ונעצר. החשוד נלקח לחקירה.

בשבוע שעבר ניסה מחבל לדרוס עם רכבו לוחמי צה"ל מגדוד שמשון, סמוך למעיין מאיר שבבנימין. הלוחמים, שהיו במשימת הגנה על הציר שמוביל למעיין, נטרלו את המחבל, פאדי עדנאן סמארה, שנהרג מהירי. לא היו נפגעים נוספים באירוע.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בכיר במשרד הבריאות מזהיר: ישראל על סף התפרצות של קורונה

חשש כבד לחייו של נער בן 15 שטבע סמוך לחוף הים באשדוד

רכבי היוקרה של גנץ – הותאמו לפי ההסכם הקואליציוני

מעבר חשמונאים
מעבר חשמונאים | צילום: מוקד 443

מוקדם יותר באותו השבוע צעיר פלסטיני כבן 30 ניסה לדקור שוטר ברחוב מאיר נקר הסמוך לשכונת ג'בל מוכבר - ונורה בבטנו. התוקף נפצע קשה ופונה לבית החולים הדסה עין כרם. לא היו נפגעים נוספים. לפי כוחות שהיו במקום, הצעיר רץ אל עבר צוות שמוצב על מרפסת ברחוב עם סכין ביד וגז מדמיע, כשהוא צועק "אללה אכבר". כאמור, אחד הלוחמים ירה לעברו כדור אחד וניטרל אותו.

מוקדם יותר באותו יום, לוחמי צה"ל ירו לעבר שני מחבלים שניסו לדקור עם מגל חיילים סמוך ליישוב עמיחי. המפגעים נפגעו ככל הנראה בפלג גופם התחתון, אך נמלטו מזירת האירוע. אין נפגעים לכוחות הביטחון. התקרית התרחשה בעת עימות הלוחמים עם שמונה פלסטינים.

פלסטיני הגיע עם רכב למעבר חשמונאים וניסה לדקור מאבטח, שהשתלט עליו ללא ירי, לאחר שהסכין ככל הנראה נפלה לו מהיד. לא היו נפגעים בקרב כוחות הביטחון. המפגע יועבר לחקירה