אשתו של ברגותי: "הווידאו שפורסם - תעמולה שמראה את חולשת ישראל"

פדואה ברגותי אמרה במסיבת עיתונאים כי התיעוד שבו נראה בעלה, שהוביל את שביתת האסירים, אוכל חטיף שוקלד, מפוברק. "להערכתי הוידאו מראה כי החלה התבוסה של ישראל", טענה

מרואן ברגותי, בכיר הפת"ח שיושב בכלא הישראלי
מרואן ברגותי, בכיר הפת"ח שיושב בכלא הישראלי | צילום: רויטרס

אשתו של מרואן ברגותי, פדואה ברגותי, כינסה אתמול (ראשון) מסיבת עיתונאים במהלכה טענה כי התיעוד שבו נראה בעלה כשהוא אוכל חטיף שוקולד מפוברק.

פדואה ברגותי אמרה במהלך העיתונאים כי הסרטון הוא תעמולתי. "להערכתי הווידאו מראה כי החלה התבוסה של ישראל. היא מנסה לשדר בכל הכח דברים שישפיעו על מורל האסירים. הווידאו המדובר מעיד על חלושת ישראל".

>> לכתבות נוספות בחדשות 10

מקרון בנאום הניצחון: "מצדיע ללה פן, אלחם בפילוג בעם"

נתניהו מברך את מקרון: "בטוח שנמשיך להעמיק את יחסינו"

מדוע החילונים לא מקימים גוף שיקדם את זכויותיהם?

בתוך כך, "הוועדה הלאומית לתמיכה באסירים השובתים רעב" דחתה את אמינותו של הסרטון בטענה שנעשה בו שימוש בשנת 2004. עוד טענו בארגון כי "התקשורת הישראלית מבצעת מתקפה נגד האסירים הפלסטינים על מנת ליצור שסע בינם לבין התושבים הפלסטינים".

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב פולי מרדכי, כתב לאחר פרסום הסרטון בעמוד הפייסבוק בערבית: "צפו כיצד ברגותי מרמה אתכם. טוען שהוא שובת רעב אך למעשה אוכל שוקולד וממתקים ישראלים. ברור כי לברגותי לא אכפת מהאסירים. הפרתו את שביתת המיקוח רק מראה שמאחוריה לא עומד דבר זולת תאוות הפוליטיקה שלו שמשתווה - כפי שרואים היטב לתאוותו לשוקולד".

מרואן ברגותי שובר את שביתת הרעב של האסירים הביטחוניים בכלא
מרואן ברגותי שובר את שביתת הרעב של האסירים הביטחוניים בכלא | צילום: שב"ס