עוד ביס מאמריקה: האם רשת ההמבורגרים "שייק שאק" עושה עלייה?

בעלי קבוצת האופנה "פוקס", הראל ויזל, נמצא במגעים ראשוניים להבאת רשת המזון המהיר הפופולרית לישראל. לרשת כ-250 סניפים ברחבי העולם. "היא לקחה את הסגנון למקום של סטייל צעיר ואורבני".

זמן צפייה: 02:56

בעלי קבוצת האופנה "פוקס" הראל ויזל מנסה להיכנס בתקופה האחרונה לעסקי המסעדנות, והוא נמצא במגעים ראשוניים להבאת רשת ההמבורגרים האמריקנית "שייק שאק" לישראל. כך פורסם אתמול (רביעי) לראשונה ב"ידיעות אחרונות". "אני חושב שהרשת לקחה את ההמבורגרים למקום של סטייל צעיר ואורבני. זה משהו מקומי, ולא רשת ענקית וממוסחרת", הסביר השף עומר מילר, בעלי רשת ההמבורגרים "סוסו אנד סאנס".

"שייק שאק", אחת הרשתות הפופלריות בניו יורק ובארצות הברית בכלל, מוערכת בשווי של כשלושה מיליארד דולרים וחצי. היא החלה כקיוסק קטן בניו יורק לפני 15 שנים. מאז, כבשה את ארצות הברית, רוסיה, מקסיקו ומדינות נוספות, ומחזיקה ב-250 סניפים ברחבי העולם. "השינוי ש'שייק שאק' הביאה לעולם הוא ניצול מאוד אגרסיבי של הרשתות החברתיות. כל המנות פוטוגניות ויפות", הוסיף מילר.

סניף ''שייק שאק''
סניף ''שייק שאק'' | צילום: החדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

סוד הסודה: המשקה שהיה שייך בעבר לדור המבוגר – חוזר לאופנה

מחקר חדש: טבעונות עשויה לעצור את התפתחות מחלת הסרטן

מפטריות או מסויה: היכן נמצא ההמבורגר הטבעוני הטעים ביותר?

"שוק ההסעדה במדינת ישראל ובעולם בצמיחה. קונים פחות מוצרי סופרמרקט, יוצאים ומבלים יותר.", אמר תמיר בן שחר, מחברת "צ'מנסקי בן שחר", ייעוץ כלכלי-שיווקי.

כמו כן, רשת בתי הקפה "סטארבקס" שכבשה את העולם ונכשלה דווקא בישראל לפני כ-20 שנים, על הכוונת של ויזל. "היום, עם ההתאמה שהחברה עשתה בעולם עם טרנד הבריאות, האוכל, מאפים אחרים וקפה מסוג אחר יש לה סיכוי להצליח יותר ממה שהיה בעבר", הוסיף בן שחר.