מחירי הדירות ממשיכים לעלות - מחירי הפירות והירקות בצניחה

מדד המחירים לצרכן עלה ב-0.6% מתחילת השנה. עלייה של 1.8% נרשמה במחירי הדירות בתל אביב. תעריפי הירקות והפירות הטריים צנחו ב-4.9%, וירידה משמעותית חלה גם במחירי ההלבשה וההנעלה

זמן צפייה: 01:16

יוקר המחיה: מחירי הדירות עלו בחודשים מאי ויוני בחצי אחוז, והשלימו עלייה של 1.4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד – כך עולה ממדד המחירים לצרכן שפורסם היום (חמישי). מדד המחירים לצרכן עלה מתחילת השנה ב-0.6%, ובשנים עשר החודשים האחרונים ב-0.5%.

בתל אביב נרשמה עלייה של 1.8%, בירושלים ירידה של 0.7%, ומחוז הצפון נותר ללא שינוי מאז מארס ואפריל, בהם הייתה עלייה משמעותית של כמעט שלושה אחוזים. במחוז דרום חלה עלייה של 0.3%, ובמחוז מרכז עלייה של 0.1% בלבד. בחיפה נרשמה עלייה של 0.4%.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חשד לרצח ברמלה: נורה למוות בלוויית בן משפחתו – שנהרג הלילה

שוטר נדקר בעיר העתיקה בירושלים – מצבו קל; שני המחבלים נוטרלו

נתניהו החליט: חברות הקונגרס הדמוקרטיות לא יורשו להיכנס לארץ

פירות
פירות | צילום: החדשות 13

במדד מחירי הדירות החדשות, נמצא כי מחיריהם עלו בחודשים מאי ויוני ב-0.8% לעומת אפריל ומאי. ברבעון השני של שנת 2019, מחירה הממוצע של עסקה לרכישת דירה (חדשה ויד שנייה) עמד על 1,563 שקלים, בעוד שברבעון הראשון המחיר הממוצע עמד על 1,529.9 שקלים.

מחירי הירקות והפירות הטריים צנחו ב-4.9%, ובמחירי ההלבשה וההנעלה חלו ירידות משמעותיות של 6.4%. ירידה קלה של 0.7% חלה בתחום הריהוט והציוד לבית, ובתחבורה נרשמה ירידה של 0.4%.