טלטלה בסלקום: המנכ"ל אבי גבאי הודיע על התפטרותו

על אף שבשבוע שעבר החברה פרסמה דו"חות כספיים טובים לרבעון השלישי של 2021, גבאי הודיע ליו"ר החברה כי הוא פורש לאחר שנתיים בתפקיד. "בשלה העת עבורי לפנות לאתגרים חדשים"

זמן צפייה: 01:28

מנכ"ל סלקום, אבי גבאי, הודיע היום (ראשון) ליו"ר החברה ולדירקטוריון דורון כהן כי הוא פורש מתפקידו ומהחברה. זאת, על אף שבשבוע שעבר החברה פרסמה דו"חות כספיים טובים לרבעון השלישי של 2021.

גבאי החל לשמש כמנכ"ל סלקום, אחרי שפרש מתפקידו כיו"ר העבודה בחייו הפוליטיים לפני כשנתיים וחצי. הסיבה לפרישה, כך הסביר בחשבון הפייסבוק שלו, היא הריבים הפנימיים וחוסר היכולת של המפלגה להתאחד. "אני מאמין שמפלגה שלא יכולה להתאחד וללכת קדימה, לא יכולה לבוא לציבור ולהציע לו שתנהל את המדינה", כתב. עדיין לא ידוע מי יחליף את אבי גבאי כמנכ"ל החברה, שעוסקת בין היתר בשירותי טלוויזיה, סלולר ואספקת אינטרנט. הודעה רשמית על התפטרותו מטעם חברת הסלולר לא יצאה עדיין לבורסה לניירות ערך.

גבאי החל את דרכו בסלקום בתחילת 2020, ועם כניסתו הוביל לחתימת הסכם עבודה עם ארגון העובדים. תחת גבאי רכשה סלקום את גולן טלקום, בתקופה שבה נכנסה חברת הוט לשותפות בחברת IBC. בתקופה הקרובה, עתידה חברת סלקום לפתוח את פעילותה בתחום אספקת החשמל ללקוחות, ולאחר תקופה ארוכה חזרה החברה לאחרונה למסלול הרווחיות.

יו״ר דירקטוריון סלקום, דורון כהן: "אבי גבאי חולל בשנתיים האחרונות שינוי עצום בחברת סלקום, שכולל בראש ובראשונה הנחת תשתית ליחסי החברה עם ציבור לקוחותיה ושיפור בחברה על כל רבדיה ובתוצאותיה הכספיות". אבי גבאי אמר: "סלקום היא חברה מצוינת ובעבודה מאומצת של כל חלקיה, העובדים, ההנהלה והדירקטוריון, הצלחנו לאחרונה להחזירה למסלול ההשקעות והרווחיות. כעת בשלה העת עבורי לפנות לאתגרים חדשים. אני מודה לכל שותפיי לעשייה על התמיכה הגדולה שלה זכיתי במהלכים שביצענו".