גנץ לא ישתתף בדיון הקבינט, תוכנית המענקים של נתניהו לא תקודם

יו"ר כחול לבן הודיע כי לא ייקח חלק בקבינט הכלכלי-חברתי שתוכנן להערב, אשר היה אמור לעסוק בתוכנית שגיבשו רה"מ ושר האוצר. "לא נקיים פגישה על פייק תוכנית כלכלית שמטרתה לתת שוחד בחירות"

זמן צפייה: 01:39

שר הביטחון בני גנץ הודיע היום (שלישי) כי אין בכוונתו להשתתף הערב בישיבת הקבינט הכלכלי-חברתי, אשר אמורה לעסוק בתוכנית המענקים של ראש הממשלה ושר האוצר. "למען הסר ספק - לא נקיים פגישה על פייק תוכנית כלכלית ללא מקורות וללא היתכנות, שמטרתה לתת שוחד בחירות", הבהירו מלשכת השר.

בשל החלטתו של גנץ, לא ניתן יהיה לקדם את התוכנית של בנימין נתניהו וישראל כ"ץ, שכן מדובר בממשלה פריטטית שכל החלטות מסוג זה צריכות להתקבל בהסכמת שני הצדדים - גם בהסכמת חברי הליכוד וגם בהסכמת חברי כחול לבן.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

אדלשטיין על התפילות ההמוניות בהר הבית: "אין הרבה מה לעשות"

5,138 מאובחנים אתמול – 7.6% מהבדיקות חיוביות; 962 במצב קשה

התקיפה המינית בדרום: מדוע ניסה ראש המועצה להסתיר את המקרה?

שר הביטחון בני גנץ
שר הביטחון בני גנץ | צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

נתניהו תקף את גנץ על החלטתו להיעדר מהדיון: "לא ייתכן שפוליטיקאים חסרי אחריות, בירוקרטים ויועצים משפטיים, יתייצבו נגד העם, לא יתנו לנו להביא את הכסף ויגידו 'חכו כמה חודשים, מי שימות - ימות'. אנחנו בעד העם, אנחנו נביא לכם את הכסף ולא נפסיק להילחם בשבילכם".

כבר אתמול האשים גנץ את נתניהו ב"שוחד בחירות", ובמהלך ישיבת הקבינט בעניין פתיחת המשק, נשמע יו"ר כחול לבן אומר לנתניהו כי הוא "משחק עם הנתונים", כלשונו, לפי צרכיו. "התוכנית הכלכלית צריכה להיות נדונה בממשלה. אנחנו עוצרים תוכניות שנותנות שוחד בחירות. אתם מזלזלים באנשים שאמורים לעשות את העבודה המקצועית".