סוף הקיץ ותקופת החגים: כמה תעלה חופשה בווילה באיי יוון?

אם תרצו לברוח מהרעש בבריכה, מהתורים בארוחת הבוקר ומפארק המים - תוכלו לבחור לשכור וילה ליד חופים משגעים, נוף פסטורלי ופרטיות מוחלטת. "בווילה אתה אדון לעצמך"

זמן צפייה: 03:11

הישראלים מאוד אוהבים חופשות בטן גב, אבל פחות את הרעש בבריכה והתורים בארוחת הבוקר. אלא שהאפשרויות עבור מי שמעוניין בחופשה אינטימית הן אינסופיות – ואת כל הרעש ניתן להמיר למנה של שקט, שלווה והרבה פרטיות בווילה פרטית.

בחצי האי פיליון, למשל, יש חופים משגעים, נוף פסטורלי וטבע אידיאלי לטיולים. לינה בווילה בחצי האי, ממש על הטיילת עם שני חדרי שינה ובריכה פרטית, תעלה בראש השנה 863 שקלים ללילה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

מווילות יוקרה – ועד חפלה במלון: האי היווני שבו הכול כלול

חלקידיקי על המפה: הישראלים מגלים את חצי האי שדומה לתאילנד

שוד בחופשה: כיצד תוכלו לשמור על הכסף שלכם בחו"ל?

Vilapz
וילה במיקונוס, יוון | צילום: חדשות 13

באי הפופולרי ביותר, כרתים, במקום מלון הכלול כלול עם פארק מים, ניתן להשכיר וילה מפוארת עם חדרי שינה בעיצוב מודרני, מטבח מאובזר, סאונה ובריכה מפנקת ב-10,472 שקלים לשלושה לילות.

ברודוס, וילה עם בריכת שחייה ענקית ונוף יפה למפרץ תעלה 1,770 שקלים לסוף שבוע בספטמבר, ובאי המועדף החדש - חלקידיקי, תשלמו 2,010 שקלים ללילה בווילה שיוכלה להכיל לפחות שלוש משפחות.

שרית דוידובסקי, מנהלת שירות לקוחות באתר יוון והאיים, אמרה: "בווילה אתה אדון לעצמך. אתה אוכל מתי שאתה רוצה, אתה לא כפוף לשעות של חדר האוכל, אתה נכנס לבריכה מתי שאתה רוצה, אתה יכול להיכנס לרחצה לילית".