בשורה לישראלים: תאילנד הודיעה כי מחוסנים יוכלו להיכנס למדינה

המדינה האסייתית החביבה על התייר הישראלי הודיעה כי תפתח שעריה בפני מי שמחוסן ויציג בדיקה שלילית בכניסה. ככל הנראה ייפתחו רוב היעדים הפופולריים כמו קו סאמוי, קו פנגן ועוד

תאילנד
תאילנד | צילום: צילום מסך

תאילנד הודיעה הערב (חמישי) כי הסירה את המגבלות על כניסת תיירים מ-46 מדינות, כולל מישראל. לפי ההודעה, אזרחים מחוסנים יוכלו להיכנס למדינה ללא צורך בבידוד, למעט שהייה במלון עד להגעת תוצאות בדיקת הקורונה (PCR) שיעשו בעת הנחיתה במדינה.

תיירים שירצו להיכנס למדינה יצטרכו להציג תעודת חיסון, תוצאות בדיקת PCR שלילית שנעשתה בארץ 72 שעות לפני ההמראה, ביטוח נסיעות רפואי אשר מכסה אשפוז הקשור לקורונה, וכן הזמנה ללילה אחד במלון לצורך המתנה לתוצאות בדיקת הקורונה עם הנחיתה.

התקנות לא פירטו אילו אזורים בדיוק ייפתחו אך לפי פרסום של רשימה ראשונית בעיצונוצ במדינה, מדובר ברוב האזורים הפופולריים על התייר הישראלי כגון בנגקוק, קו סאמוי, קו פנגן, פוקט ועוד.

נציג לשכת התיירות של תאילנד בישראל, דב קלמן מסר בעקבות ההודעה כי "פתיחת תאילנד לתיירות תביא לזינוק במספר התיירים הישראלים, במיוחד לקראת עונת התיירות המתחילה בקרוב. מאז שנפתחה תאילנד לתיירות ביולי השנה נכנסו אליה 6,251 ישראלים – מה שמציב את ישראל במקום השני בכניסות התיירים למדינה, כשלפניה רק ארצות הברית".