"המזוודה ריקה": הישראלים שטסים לחופשת שופינג חורפית באירופה

כשעונת החגים בישראל נגמרת ועונת הסיילים בחו"ל מתחילה - זה הזמן האידיאלי לטוס, ועל הדרך לחדש את הארון. רבים הבינו שקפיצה ליעד קרוב יכולה להיות משתלמת לא פחות מסיבוב בקניון

זמן צפייה: 02:37

בקיץ טסים לנופש בטן גב, ובחורף ישראלים לא מעטים טסים לנופש של שופינג באירופה. והזמן האידיאלי ביותר הוא כשעונת החגים בישראל נגמרת - ועונת הסיילים של החורף בחו"ל עוד רגע נפתחת. "הבאנו מזוודות ריקות כדי שנוכל למלא", סיפרה אחת הנוסעות בנתב"ג. רבים הבינו שבעידן הלואו קוסט קפיצה קלה לשופינג באירופה יכולה להיות משתלמת לא פחות מסיבוב בקניון מתחת לבית.

בשבועות האחרונים עמודי המטיילים ברשת החברתית מוצפים בפוסטים ובשאלות לקראת הסיילים הגדולים סביב חג המולד. "אני רואה בקבוצה המון המון אנשים שמתלוננים על המחירים הגבוהים בארץ", סיפרה בינה קראוס, מנהלת קבוצת הפייסבוק "חו"ל על המסלול", "אנשים מעדיפים לחכות לסיילים הגדולים ולטוס לחו"ל לקניות".

לכתבות נוספות בנושא >> 

חושבים קדימה: למה כדאי דווקא עכשיו – להזמין חופשה לפסח 2020?

חופשה עם ערך מוסף לנפש: טרנד ה"ריטריט" הגיע לישראל

נאס"א: תיירים יוכלו לטוס לחלל בעלות של 50 מיליון דולר

קניון
קניון | צילום: חדשות 13

מיטל להט, מנהלת שיווק בטרווליסט, סיפרה כי "ישנה עלייה משמעותית בישראלים שנוסעים לחו"ל בשביל שופינג. היעדים הכי פופולריים לסיילים הם ברלין, לונדון וברצלונה ואנחנו רואים גם עליייה ביעדים של מזרח אירופה". טיסה לוורשה לדוגמה בתקופת הסיילים הגדולים של אחרי חג המולד תוכלו למצוא במחיר של 60 דולרים לטיסה ישירה. לבודפשט, אפשר להגיע ב-55 דולרים לכרטיס, לא כולל מזוודה.

מי שמעוניין בארבעה ימי שופינג בשדרות המעצבים במילאנו יכול למצוא טיסה ומלון שלושה כוכבים כולל ארוחת בוקר ב-438 דולרים לאדם. מחיר טיסה וארבעה לילות בברלין כולל ארוחת בוקר יעלה 429 דולרים לאדם.