לא בשמיים: הקהילה האינטרנטית שמאתרת כרטיסי טיסה במחירי רצפה

אתר וקבוצת הפייסבוק "טיסות סודיות" מתמחה במציאת המבצעים הכי משלתמים של חברות התעופה. מנהל בקהילה: "לפני שנתיים, אנשים לא חלמו על מחירים כאלה" • ברקוד

זמן צפייה: 07:24

"טיסות סודיות" היא קהילה אינטרנטית, הכוללת קבוצת פייסבוק ואתר, המתמחה במציאת הטיסות הכי זולות שיש בשוק והיא מונה כ-400 אלף חברים. מנהלים אותה שלושה ישראלים, שיודעים על כל מושב פנוי בכל חברת תעופה, מבצע, מכירה מוקדמת, מאוחרת, או מכירת סוף עונה.

יניב לניס, מייסד "טיסות סודיות", תיאר את הקהילה שהוא מנהל ואמר כי "אנחנו כמו מערכת חדשות. אבל אנחנו מתמקדים רק בנושא אחד. אנחנו מנטרים את הדילים, בעזרת הטכנולוגיה, בעזרת הקהילה שלנו וגם בעזרת כותבי התוכן שלנו. אנחנו מעדכנים במציאות ובמחירים הכי טובים במשך כל שעות היממה".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

סדקים באימפריה של קייזמן: מה נשאר מההבטחות למשקיעים בברלין?

הקטטה במשחק הכדורסל בבאר שבע: ארבעה חשודים נעצרו

חיי כלב: פותחה שיטה חדשה ומדויקת לחישוב גיל כלבים בשנות אדם

קבוצת ''טיסות סודיות''
קבוצת ''טיסות סודיות'' | צילום: חדשות 13

לניס שיתף מהידע שלו וסיפר על התחזית שלו ל"בלאק פריידי" הקרוב: "אנחנו צופים שחברת 'ריינאייר', כמיטב המסורת, יצאו עם טיסות בחמישה אירו לאירופה" והוסיף כי "חשוב לעקבו מתי אנחנו מעלים את זה לרשת, זה עניין של שניות עד שהכול נחטף".

כדי לשים את היד על הטיסות שמתפרסמות בעמוד הפייסבוק, צריך להיות מהירים. ג'ני צ'רנוב, מנהלת קהילה בעמוד הוסיפה כי "כדי לטוס בזול יש להיערך מראש". נמרוד לוטם, גם הוא מנהל קהילה, אמר כי "לפני שנתיים, אנשים לא חלמו על מחירים כאלה".