חופשת הכסף: הזוגות שחוגגים 25 שנות נישואים ביעדים אקזוטיים

ירח דבש שני הפך לטרנד שהולך ותופס תאוצה, וזוגות רבים מחליטים לחדש את נדריהם בקצה השני של כדור הארץ - בין היתר במלדיביים, זנזיבר ואיי סיישל. "מחפשים להכניס רומנטיקה לחיים" • ברקוד

זמן צפייה: 08:39

יותר ויותר זוגות נוסעים לחופשת חלומות במקומות הכי אקזוטיים בעולם כדי לחגוג 25 שנות נישואים בירח דבש שני. אחרי לונדון, פריז ורומא ויעדי ה"לואו-קוסט" במזרח אירופה, שצוברים תאוצה בשנים האחרונות, גם יעדים רחוקים ואקזוטיים כמו טנריף וטנזניה החלו לתפוס מקום על מפת היעדים הישראלית.

טלי יטיב, בעלת "ספיריט הפקות", סיפרה על התופעה: "זה טרנד שהולך ומתגבר של חתונה של 25 שנות נישואים, חידוש נדרים. אנשים מחפשים להכניס רומנטיקה לחיים". זיו רוזן, מנכ"ל "גוליבר" סיפר על השינוי במגמה: "פתאום אנו רואים בעשירייה הראשונה של היעדים המובילים את המלדיביים, זנזיבר ואיי סיישל. בניגוד לעבר, אנשים טסים לחצי השני של כדור הארץ בחודשי החורף, אפשר למצוא טיסות שהן לא מאוד יקרות".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

אורח בלתי צפוי: תנין שחה לאורך רחוב מוצף בארה"ב • צפו
ניסוי מיוחד: כיצד מתמודדים סועדים ללא הסמארטפון במהלך ארוחה?
אמזון מגיעה לישראל: הודיעה רשמית על השקת שירות משלוחים בארץ

Dznzhz
חופשה אקזוטית במאוריציוס

גלי ואורי ליבנה מרמת השרון חזרו מחגיגות עשרים שנות נישואים במלדיביים וכבר מתכננים את חתונת הכסף במאוריציוס. אורי סיפר על הטיול המיועד: "שמעתי שבמאוריציוס יש את החיות הכי נדירות בעולם". על פי הדיווחים, חגיגת חידוש הנישואים של עידן עופר ואשתו במיקונוס השבוע עלתה חמישה מיליון אירו. אך, לפי החיוכים של גלי ואורי אפשר להשקיע הרבה פחות כדי להצית מחדש את הרומנטיקה בחגיגת אהבה מעט יותר אינטימית ביעדים מרהיבים ובלתי נשכחים.