קרירים, מתוקים - ולא משמינים: מבחן הארטיקים הדיאטטיים

החום הכבד מביא איתו כמיהה לשלגונים מצננים, ויחד עם זאת - רצון לשמור על גזרה חטובה בדרך לחוף הים. בדיקת "ברקוד" חושפת: איזה ארטיק הכי זול, הכי טעים - והכי דל בקלוריות?

זמן צפייה: 04:58

ימי הקיץ החמים מביאים איתם כמיהה בלתי נשלטת למשהו קר ומתוק, ויחד עם זאת – רצון לשמור על גזרה חטובה בדרך לחוף הים או הבריכה. הארטיקים הדיאטטיים מבקשים לענות על שני הצרכים הללו בעת ובעונה אחת, אך איזה מהם הכי זול, הכי טעים – והכי דל בקלוריות?

למקום הראשון במבחן הטעם הגיע שלגון ריבת החלב של נסטלה, למקום השני – שלגון וניל עוגיות של שטראוס, ולמקום השלישי גלידל בטעם אייס מוקה. בטעמי השוקולד הגיע למקום הראשון שלגון שוקולד לייט של נסטלה, ואחריו – גלידל שוקולד של חברת פלדמן.

ארטיקים
ארטיקים דיאטטיים

הכי פחות קלוריות נמצאו בארטיקים של חברת פלדמן, שבהם נמצאה גם כמות הסידן הגבוהה ביותר. בשלגוני וניל עוגיות של שטראוס נמצאה כמות כפולה של קלוריות, והכמות הפחותה ביותר של חלבונים וסידן.

חבילה של שישה שלגוני לייט בטעם ריבת חלב של נסטלה, 49 קלוריות כל אחד, תעלה 27 שקלים. חבילת שלגוני לייט בטעם שוקולד (54 קלוריות) של אותה החברה יעלו 29.90 שקלים. מארז של שמונה יחידות גלידל בטעם אייס מוקה (35 קלוריות) או שוקולד (38 קלוריות) של חברת פלדמן - יעלה 27.90 שקלים. חבילת גלידת לייט בטעם וניל עוגיות של חברת שטראוס (60 קלוריות), תעלה 31.90 שקלים.

גלידה, גלידות
גלידות

"זה אף פעם לא יכול להיות כמו הדבר האמיתי", הדגיש איתי רוגוזינסקי, שף מותג הגלידות וניליה, "אבל בהחלט אפשר היום להגיע לתוצאות מאוד יפות ולמוצרים טעימים".