חושבים קדימה: למה כדאי דווקא עכשיו - להזמין חופשה לפסח 2020?

ישראלים רבים עומדים לטוס לחופשת סוכות ביעדים שונים ברחבי העולם. אך מי שמוכן להתאזר בסבלנות, ולהזמין כבר עכשיו כרטיסים לחופשת הפסח - יחסוך עשרות אחוזים ממחיר הכרטיס

זמן צפייה: 02:44

מאות אלפי ישראלים עומדים להמריא בימים הקרובים לחופשת סוכות בחו"ל, מי שעדיין לא הזמינו יגלו שהמחירים כמו בכל שיא ביקוש – בשמיים. אבל, זה הזמן הכי טוב לחשוב קדימה, ולהזמין עכשיו את החופשה לפסח 2020.

כך למשל מחיר ממוצע של טיסה ללונדון, אחד היעדים הפופולאריים בקרב ישראליים, היה 702 דולרים למי שהזמין במרץ 2019, חודש לפני פסח, אבל מי שיזמין היום טיסה ללונדון, חצי שנה מראש לפני פסח, ישלם 449 דולר לכרטיס - ירידה של 36%.

לכתבות נוספות בנושא >> 

חופשה עם ערך מוסף לנפש: טרנד ה"ריטריט" הגיע לישראל

עפים על החופשה: הישראלים מסתערים על הסופ"ש הארוך של ראש השנה

אחרי החופש ולפני החגים: הנחות של 40 אחוזים על טיסות ומלונות

מטוס דלתא איירליינס
מטוס דלתא איירליינס | צילום: יח''צ

מחיר ממוצע של טיסה לברצלונה במארס 2019 היה 653 דולר, אך מי שיזמין כרטיס לפסח היום ישלם 385 דולרים בלבד, פער של 41%. קפיצה לשבוע באתונה עלתה למזמינים ברגע האחרון שנה שעברה – 584 דולרים בממוצע, מחיר כרטיס היום לחופשת הפסח עומד על 153 דולרים בלבד, פער של 73%.

טיסה לרומא למזמינים במארס בשנה בעברה עלתה 725 דולר בממוצע, מי שיזמין היום כרטיס לחופשת פסח בניחוח איטלקי – ישלם 339 דולרים - פחות מחצי המחיר.

כשמדובר ביעדים רחוקים  - התכנון המוקדם משתלם במיוחד, מי שרוצה לבלות את חופשת הפסח בניו יורק ויזמין היום – ישלם 756 דולרים לטיסה ישירה ומי שמחפש לבלות את פסח בחופי תאילנד - טיסה עם עצירת ביניים לבנגקוק תעלה 629 דולרים למזמינים עכשיו.