"אקשן, טירוף ולחץ": מלון הספא הוותיק נערך לפתיחה מחדש

לאחר שנסגר לצרכי שיפוץ - מלון "מצפה הימים" ייפתח בחודש הבא עם הנוף הגלילי המוכר, הרהיטים הישנים והאווירה הנוסטלגית. אז מה חדש? הסוויטות, המקלחות והכי חשוב - התפריט • ברקוד

זמן צפייה: 09:05

בעוד כחודש, ב-15 בינואר ייפתח מחדש מלון "מצפה הימים" - מלון הספא הראשון שהוקם בישראל בשנות ה-60 ונסגר לצורכי שיפוץ. במשך השנים תועדו במקום הרבה מאוד הצעות נישואים וחופשות רומנטיות מול הנוף הגלילי המושלם, בין ראש פינה לצפת וכעת, שבועות בודדים לפני אירוע הפתיחה, סוגרים במלון את כל הקצוות הפתוחים.

"זה השלב הכי כיף", אמרה סיגי לבנקופף, מנכ"לית המלון, "אקשן, טירוף, מלא אנשים מכניסים ופורקים את הציוד". ובכל זאת היא מודה שהימים האחרונים לחוצים במיוחד. "יש כאן לחץ מטורף, אנחנו עובדים מסביב לשעון כדי להיות מוכנים בינואר".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

שהכוח יהיה איתנו: הסרט התשיעי של מלחמת הכוכבים עלה לאקרנים

בסביבת רה"מ מנמיכים ציפיות: "ייקח זמן להחזיר את נעמה יששכר"

הפיגוע במעיין בדולב: כתב אישום הוגש נגד ראש חוליית המחבלים

מלון מצפה הימים המחודש
מלון מצפה הימים המחודש | צילום: חדשות 13

בשנת 2016 נקנה המלון על ידי רשת "ישרוטל", וכאמור, נסגר לפרק זמן לצורך שיפוץ. "גילחנו הכול, אין פה שום דבר", סיפרה בשנה שעברה לבנקופף, בשיא תקופת השיפוצים. כעת, היא גילתה כי במקום לרכוש רהיטים חדשים, החליט צוות ההנהלה לשלוח אותם לשיפוץ בטורקיה, שם עברו חידוש וחזרו לארץ לקראת הפתיחה. "רצינו לחבר למלון הישן ולתת כבוד לפריטים שהיו כאן קודם. לריהוט יש נוכחות ויש אווירה".

המרפסות שופצו, המקלחות שודרגו - אז מה נשאר? ללמד את העובדים איך לסדר את הסדינים והשמיכות, לגלות כמה תעלה לילה בסוויטה המפנקת ולשמוע את התפריט המלא מפי היועץ הקולינרי של המלון - השף ארז קומורובסקי.