ההצלחה של "מקס סטוק": האם רשת המוצרים הזולים בדרך לבורסה?

לאחר שכבשה את השוק הישראלי, עם 50 חנויות ומחסנים וכ-60 אלף קונים מדי יום, נערכת רשת החנויות המוזלות להנפקה. "ידעה לזהות טרנדים בשנים האחרונות ולהבין את הצרכנים"

זמן צפייה: 04:40

רשתות הסטוקים, החנויות המוזלות ורשתות הלואו-קוסט, הפכו פופולריות בישראל. הרשת "מקס סטוק", שצוברת תאוצה בשנים האחרונות, מחזיקה היום ב-50 חנויות ומחסנים. כ-60,000 צרכנים קונים בסניפי הרשת מדי יום. כעת החברה נערכת להנפקה.

"השליטה בחברה נרכשה על ידי קרן 'אייפקס' לפני כשנתיים במחיר של כ-300 מיליון שקל", אמר רואה החשבון אמיר איל, יו"ר קבוצת ההשקעות אינפיניטי. "באמצעות ההנפקה, קרן אייפקס מקווה לממש את ההשקעה שלה. נראה לי שזה יקרה אי שם במהלך 2020".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"ננסה לבחור בחיים ולהביא אור": מאות בהלווית החייל דביר שורק

נתניהו בזירת הפיגוע: "החקירה מתקדמת – נשיג את מי שביצע הרצח"

הותר לפרסום: החייל שנדקר למוות בגוש עציון – דביר יהודה שורק

מקסטוק
מקסטוק | צילום: חדשות 13

"סוד הקסם של 'מקס' זה העובדה שהם בעצם יצרו בענף הזה את איקאה של הפיצ'פקס", אמר תמיר בן שחר, מצ'מנסקי את שחר, ייעוץ כלכלי ושיווקי. "בעצם חנות בהיקף גדול בדרך כלל של 3,000 וגם 5,000 מ"ר שיש בה את כל מה שמישהו צריך לבית שלו".

אפרת שגב, סמנכ"ל כלכלה, מידע ומחקר, דן אנד ברדסטריט: "מה שמקס סטוק עשתה באופן יפה, מעבר להתפרשות בלוקיישנים חמים ומאוד קריטיים להצלחה בשוק הזה, הם בעצם ידעו לזהות טרנדים בשנים האחרונות, להבין מה הצרכנים שלהם עוד צריכים ועוד רוצים שהרשת תביא להם. היום היא הרשת הגדולה בענף ומגלגלת כ-300 מיליון שקלים".