לא מפחדים מבידוד: הישראלים שטסים לחו"ל למרות הכול

כשהגעגוע לחופשה היוונית גדול יותר מהפחד מבידוד כשחוזרים, יש את אלו שמעדיפים לברוח מהארץ, ולשוב בסוף הקיץ או כשהמגפה תסתיים. "מבחינת התחלואה המצב בישראל לא טוב, המצב בקפריסין מעולה"

זמן צפייה: 05:36

הגעגוע לחופשה היוונית הכי קרובה לישראל היה כנראה גדול יותר מאשר הפחד מבידוד כשחוזרים לארץ. לכן, לפני שבוע, עוזי ומשפחתו ארזו והמריאו לפאפוס שבקפריסין. "קיבלנו החלטה באמת מושכלת ששווה לנו מאוד לצאת, לבלות פה ואז לחזור לבידוד", הסביר עוזי.

כמו עוזי ההייטקיסט שאצלו זה עניין של בחירה אם לעבוד מהבית בישראל או מחוף הים בפאפוס כל עוד יש לו מחשב נייד, גם עדי מחיפה החליטה לעשות חופשה ארוכה בקפריסין. לדבריה, "מבחינת התחלואה המצב בישראל לא טוב, המצב בקפריסין מעולה, אז ניצלתי את המצב כל עוד היה אפשרי להגיע".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

השרים אישרו: מועדונים, אולמות, ברים וחדרי כושר ייסגרו מיידית

הושג מתווה להצלת אל על: חברת התעופה תולאם

שרים בממשלה: במצב הקיים – בלתי אפשרי לספח או ללכת לבחירות

חופי קורפו, יוון
חופי קורפו, יוון | צילום: Getty Images / אימאג'בנק

מעט מאוד ישראלים החליטו שהם רוצים כן לנסוע לנפוש וגם לחזור לבידוד בארץ, אבל החל מהיום אי אפשר לטוס כבר לקפריסין, משום שישראל הפכה למדינה "אדומה", בגלל העלייה במספר הנדבקים. עם זאת, במרחק של שעתיים טיסה, נוף אירופי קלאסי, גגות אדומים, ים טורקיז, חופים מפתים, מסתבר שיש עוד מדינות שעדיין מוכנות לפתוח את שעריהן בפני הישראלים, כמו מונטנגרו.

בינתיים הנופים היווניים נשארים כמעט בלתי מושגים, רק מעטים מוכנים לטוס ולחזור לבידוד של שבועיים. היתר יכולים רק לבהות בתמונות ולהרהר בשאלה, למה מדינות בכל העולם נפתחות לאט-לאט בזהירות, אבל נפתחות, ואצלנו למרות קריסת ענף התיירות, עדיין אין מדיניות ואין אופק?