הלילה: זינוק במחירי הדלק - עלייה של 42 אגורות לליטר בנזין

לאחר שהעלות צנחה בעקבות משבר הקורונה, ועמדה על 4.79 שקלים לליטר בנזין בשירות עצמי, בחצות התעריף יטפס שוב ויעמוד על 5.21 שקלים ו-5.42 שקלים בשירות מלא

זמן צפייה: 00:53

מחיר הדלק יזנק הלילה (ראשון) ב-42 אגורות בשעה חצות ויעמוד על 5.21 שקלים לליטר בנזין בשירות עצמי ו-5.42 שקלים בשירות מלא. זאת, לאחר שעלות הדלק צנחה בזמן משבר הקורונה, ועמדה על 4.79 לליטר בנזין בשירות עצמי - המחיר הנמוך ביותר מאז חודש ינואר בשנת 2009.

כאמור, בצל המשבר בשוק האנרגיה העולמי, צנחו מחירי חביות הנפט – ומתחילת אפריל מחירו של ליטר בנזין ירד בשקל ועמד על 4.79 שקלים. לפני הירידה בעלות הבנזין, בחודש מארס השנה, תעריף הדלק עמד על 5.92 שקלים בשירות עצמי והיה חלק ממגמת ירידת המחירים שהחלה בחודש מאי 2019.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נתניהו: "אם לא נשמור על הכללים – נצטרך לחזור להגבלות במשק"

המהומות בארה"ב נמשכות: 1,400 מפגינים נעצרו בסוף השבוע

אחד השוטרים מאירוע הירי בי-ם: "השוטר השני כנראה נבהל וירה"

דלק
דלק | צילום: Shutterstock

העלייה במחירים מגיעה ברקע חידוש פעילותן של המסעדות, הברים והפאבים, בריכות השחייה והאטרקציות התיירותיות בשבוע שעבר. זאת, כחלק ממתווה החזרת המשק לפעילות באופן מדורג, שהושבת בחלקו עם פרוץ משבר הקורונה.

במסעדות, בברים ובפאבים, יחס השוהים יהיה בהתאם לקבוע ברישיון העסק, או לחלופין - אם התפוסה המקסימלית במקום היא יותר מ-100 איש - יתאפשר להכניס רק עד 85% ממספר הלקוחות המותר. בבריכות השחייה, בתוך מי הבריכה, יחס המבקרים יהיה אדם אחד לכל 6 מ"ר.

כמו כן, בשבוע שעבר סיכמו שרת התחבורה מירי רגב ושר הבריאות יולי אדלשטיין סיכמו על הרחבת פעילות התחבורה הציבורית במסגרת ההקלות ליציאה ממשבר הקורונה. הרכבות ישובו לפעילות מלאה ב-8 ביוני, וקיבולת האוטובוסים תגדל ל-75% כבר בסוף השבוע הקרוב.